ar
Feedback
СИЗО

СИЗО

الذهاب إلى القناة على Telegram
973
المشتركون
-1024 ساعات
-557 أيام
+8930 أيام
أرشيف المشاركات
کجاش‌ نجاتم بدی از تو این وضع خراب.

Sigar Teras.mp37.16 MB

Pidar - Gholabi.mp32.46 MB

وقتی یه مدت نبودی و هیچکس متوجه نبودت نمیشه😂

وای چنل عزیزم بگا رفته

Repost from ~

منو کسی نفهمید چیو درک کنم؟

دهمم تموم شد ولی من نه

الهی بمیرم بچم

این روزا فقط دارم تلاش می‌کنم که زنده بمونم.

حتی چنلمم دیگه وایب خوبی بهم نمیده چه برسه به ادما

بهبه چه شب کسشری(هرشب)

تو زیدمی دیونه

فقط من باید باشم تو زندگیت

چرا عشقم

پاکش کن همین الان

_
_