ar
Feedback
Eylem Cülcüloğlu

Eylem Cülcüloğlu

الذهاب إلى القناة على Telegram

Eylem Cülcüloglu YouTube'da https://m.youtube.com/c/koinvizyon Günlük kripto yayınları, YouTube videoları, yatırım planları ve hesap yönetimi. Bizimle iletişime geçin: @Eylem_Culculoglu

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Eylem Cülcüloğlu

تُعد قناة Eylem Cülcüloğlu (@eylemculculoglukoinvizyon) في القطاع اللغوي تركية لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 29 937 مشتركاً، محتلاً المرتبة 4 168 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 989 في منطقة تركيا.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 29 937 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -5 552، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -28، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 0.06‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 0.04‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 18 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 13 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل yatırım, bölge, hafta, yatırımcı, fiyat.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
Eylem Cülcüloglu YouTube'da https://m.youtube.com/c/koinvizyon Günlük kripto yayınları, YouTube videoları, yatırım planları ve hesap yönetimi. Bizimle iletişime geçin: @Eylem_Culculoglu

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

29 937
المشتركون
-2824 ساعات
-1 5277 أيام
-5 55230 أيام
أرشيف المشاركات
Tüm destekleri aşağıya hemen kırıyor çok ilginç. Böylesi bir ayı sezonuna daha önce hiç denk gelmemiştim
Tüm destekleri aşağıya hemen kırıyor çok ilginç. Böylesi bir ayı sezonuna daha önce hiç denk gelmemiştim

2.200 olursa 3.2k$ verecek
2.200 olursa 3.2k$ verecek

2.200 ol başka bir şey istemiyoruz
2.200 ol başka bir şey istemiyoruz

Tekrar deniyoruz long bakalım. Bu kez versin artık yukarı tepki.

İşlemi 2.130 civarında kapatmak zorunda kaldık. Piyasanın bugün dönmeye hiç niyeti yok gibi. Ah keşke bi dönse şu challenge 5
İşlemi 2.130 civarında kapatmak zorunda kaldık. Piyasanın bugün dönmeye hiç niyeti yok gibi. Ah keşke bi dönse şu challenge 5 günde 1m$ olacak.

AN İTİBARİ İLE BURADAYIZ!
AN İTİBARİ İLE BURADAYIZ!

BAS BAS BAS HAYDİ DÖNÜN ARTIK
BAS BAS BAS HAYDİ DÖNÜN ARTIK

Shortta resmen bedava para dağıtıyorlar keşke 3.300’lerden açtığımız shortları 2.700’de kapatmasaydık. İşlem %55 ile kapandı
Shortta resmen bedava para dağıtıyorlar keşke 3.300’lerden açtığımız shortları 2.700’de kapatmasaydık. İşlem %55 ile kapandı

Önce 2.150’ye kadar short ordan long. 2.000$ altına düşmeyeceğini düşünüyoruz.
Önce 2.150’ye kadar short ordan long. 2.000$ altına düşmeyeceğini düşünüyoruz.

Piyasa hiç mi tepki vermez. Yine ana paraya döndük. 490$. Piyasa en azından şöyle 3-5 gün yükselsin gerekirse tekrar düşsün o
Piyasa hiç mi tepki vermez. Yine ana paraya döndük. 490$. Piyasa en azından şöyle 3-5 gün yükselsin gerekirse tekrar düşsün onu da yapmıyor.

69K için vaziyet alın.

Size yatırım yapmanızı söyledim ama siz beklemeyi ve enflasyona devam etmeyi tercih ettiniz, şimdi büyük bir zararda bulunuyorsunuz, ancak piyasa kanlı olsa bile size hala iyi karlar elde etmenize yardımcı olabilirim. Lütfen yatırımcılar, ödemelerinizi aldığınızı nazikçe teyit edin. Bizimle istediğiniz zaman, istediğiniz gün yeniden yatırım yapabilirsiniz! Şu anda kripto piyasasına yatırım yapmak için en iyi zaman, enflasyon korkusu ve diğer faktörler sizi kripto para birimine yatırım yapmayı düşünmeye sevk etmelidir! 1.000$ ve üzeri bir yatırım yapmak istiyorsanız, lütfen bana mesaj atın. Finansal ihtiyaçlarınıza uygun birçok teklifimiz var. Başlangıç sermayesi + ROI + AVANTAJLAR #BTC, #USDT, #ETH ve #BNB'lerinizi şimdi çevirin! @Eylem_Culculoglu

Bitcoin yakın destek: 75500

🇺🇸 Trump, Ukrayna ve Rusya hakkında: İyi haberlerimiz olabilir.

Binance kullanmayın kullandırtmayın abi. Siz binanceyi kullandıkça bu lanet borsa satmaya devam edecek. Bir bakar mısn hepsi
Binance kullanmayın kullandırtmayın abi. Siz binanceyi kullandıkça bu lanet borsa satmaya devam edecek. Bir bakar mısn hepsi -15 sabit . Lanet Binance satış yapıyor gir cüzdanlarına bak gör ya ayıp Binance ayıp . Ethereum ve Bitcoin önünü kesen Binance. Bunu OKX açıkladı BYBİT açıkladı kardeşim Binance yapıyor gir bak diye kanıtladı yapmayın abi yapmayın

Tekrar söylüyorum: Binance borsasından çıkın. Paranızı tutmayın. Paranızla işlem yaptırtmayın. Piyasa manipülasyonlarına kendinizi meze ettirmeyin. Açık ve net.

🚨 Son 4 saatte kripto piyasasında 1 milyar doların üzerinde tasfiye gerçekleşti. Bitcoin: 76.000 doların altına geriledi Eth
🚨 Son 4 saatte kripto piyasasında 1 milyar doların üzerinde tasfiye gerçekleşti. Bitcoin: 76.000 doların altına geriledi Ethereum: 2.300 doların altına geriledi Solana: 100 doların altına geriledi

SON DAKİKA: 🚨 Bitcoin, Ekim 2023’ten bu yana ilk kez MicroStrategy’nin 76.037 dolar olan maliyet seviyesinin altına geriledi.

Yapay Zeka ile Alım Satım 😳 0,2$'dan 114.000$'a Bu yapay zeka alım satım aracı sadece 2000$'a satılıyor… alın ve tüm bu kayıplardan kendinizi kurtarın, bu ücrete PDF dosyası da dahildir.

Kriptoda gidişat değişsin istiyorsanız Binance kullanmayı derhal bırakın. Tercihlerinizi değiştirin. Nereye isterseniz oraya geçin. Adam olurlarsa geri dönersiniz yine.. Bugünlerde meşhur 10 Ekim düşüşünü konuşuyor insanlar. Sebebini Usde peg pozulması ve teminatlara bağlayanlar da var. Bana göre, peg pozulması ve teminat olayı, bu mevzunun büyümesinde büyük etken oldu. Kriptoda dinamikler değişti. İnsanlar resmen fakirleştirildi. Biz isyan edince zora girdiler ve telafi edeceğiz dediler. Bu da suçlu oldugundandı. Ayrıca telafi de etmediler. Sadece yandaş fenomenlere ve bir kısım insana göstermelik ödeme yaptılar. Onlar da biraz takipçilerine vefa göstersin ve biraz doğrunun yanında dursun. Ben öfkeliyim çünkü insanlar bile isteye likide edildi. Aç gözlülükle faiz verdiler. Açgözlülükle shitcoinler listelediler. Hacim zaten yokken daha da dağıldı. Boğa niye gelmiyor sorusuna bile cevaptır bu.. Dileyen dinler, dileyen istedigine inanır benim fikrim bu.