ar
Feedback
sleep‌𝜗ৎ4ever

sleep‌𝜗ৎ4ever

الذهاب إلى القناة على Telegram

私の小さな世界へようこそ ✨ Bot : @meownika_bot Challenge answers : https://t.me/mexow_nika

إظهار المزيد
1 747
المشتركون
+1124 ساعات
+607 أيام
+18030 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from N/a
Needed to post a close up of this☝🏻
Needed to post a close up of this☝🏻

Repost from N/a
□forward this post+art and I'll give you a Bungo Stray Dogs character based on your vibe❢ ~be join^^ L:dunno•
□forward this post+art and I'll give you a Bungo Stray Dogs character based on your vibe❢
~be join^^
L:dunno•

Repost from N/a
*ᴛʜɪs sʜɪᴛ ᴏɴ ᴘᴀᴘᴇʀ~ #persona #Bajiru
+1
*ᴛʜɪs sʜɪᴛ ᴏɴ ᴘᴀᴘᴇʀ~
#persona #Bajiru

Repost from Meteor (ver. 3.0)
Added some rough colors
Added some rough colors

Repost from Alexandra †
#persona #wip دقت کردم میگم من یک چنل آرت دارم ولی توش هر غلطی میکنم جز آرت زدن🥀🥀
#persona #wip
دقت کردم میگم من یک چنل آرت دارم ولی توش هر غلطی میکنم جز آرت زدن🥀🥀

Repost from Just Darcy is here
Meet the Samuel (Sammy) >;3 #Oc
Meet the Samuel (Sammy) >;3
#Oc

قیمت های پارسال: برای ۲ نفر هم بیشتر سفارش نمیگیرم ناشناس پیام بدین تا ایدی بدم: @Sky_Dragonbot اولویت با اون هایی هست که زود
قیمت های پارسال: برای ۲ نفر هم بیشتر سفارش نمیگیرم ناشناس پیام بدین تا ایدی بدم: @Sky_Dragonbot اولویت با اون هایی هست که زودتر پیام میدن؛-؛✨️ سفارش های ۵۸۰ به بالا یه چیپی هدیه دارن

برای لباس تولدش ایده گرفتم ایول

☆𝐅𝐨𝐫: https://t.me/Moew_nika
+1
☆𝐅𝐨𝐫: https://t.me/Moew_nika

ولی واقعا یادم نیست داشتم چیکار میکردم

میدونم داشتم یه کاری میکردم

میو

Repost from Green artist
خب
🔺این پیامو فور بزنین چنلتون و یکی از ارتای اخیرتون انتخاب کنید تا بزارم ۴۸ ساعت توی چنل بمونه
هممون قول میدیم از نخاشیای خوشکلتون حمایت کنیم🫵🏻

بچبچ
بچبچ

#artdigital
#artdigital

میو هرطوری خواستی بکش

Repost from N/a
اهم اهم خب چالش ! این پیام رو بفرستید توی چنل هاتون و اوسی های نازتون رو بهم معرفی کنید و حالت خاص یا احساس خاصی رو مشخص کنید
اهم اهم خب چالش ! این پیام رو بفرستید توی چنل هاتون و اوسی های نازتون رو بهم معرفی کنید و حالت خاص یا احساس خاصی رو مشخص کنید( مثلا بگید که ناراحت بکشمش یا مثلا بگید در حال نیمرو پختن ، بکشمش*) و در نهایت من نیز یه اسکچ ازش خدمتتون تقدیم میکنم ! هه هه اوه راستی اگه چنل ندارید هم میتونید توی ناشناس برام بفرستید . و چک کنید که خط نخورده باشه !