Safe-Zone
الذهاب إلى القناة على Telegram
Aye here's as messy as my life. So... Safe Sanctuary for everyone. • @LateNightWithNoaJonesbot •
إظهار المزيد503
المشتركون
-124 ساعات
+327 أيام
+3130 أيام
جاري تحميل البيانات...
جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+84
في 50 قنوات
مايو '26
+20
في 15 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+9
في 2 قنوات
Get PRO
مارس '26
+1
في 4 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+38
في 10 قنوات
Get PRO
يناير '26
+22
في 24 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+86
في 63 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+23
في 18 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+36
في 33 قنوات
Get PRO
سبتمبر '25
+74
في 51 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+154
في 56 قنوات
Get PRO
يوليو '25
+59
في 20 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+34
في 24 قنوات
Get PRO
مايو '25
+36
في 17 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+218
في 32 قنوات
| التاريخ | نمو المشتركين | الإشارات | القنوات | |
| 22 يونيو | +7 | |||
| 21 يونيو | +2 | |||
| 20 يونيو | +30 | |||
| 19 يونيو | 0 | |||
| 18 يونيو | +1 | |||
| 17 يونيو | +1 | |||
| 16 يونيو | +2 | |||
| 15 يونيو | +9 | |||
| 14 يونيو | +2 | |||
| 13 يونيو | +1 | |||
| 12 يونيو | 0 | |||
| 11 يونيو | +1 | |||
| 10 يونيو | +1 | |||
| 09 يونيو | +1 | |||
| 08 يونيو | 0 | |||
| 07 يونيو | +2 | |||
| 06 يونيو | +1 | |||
| 05 يونيو | +1 | |||
| 04 يونيو | 0 | |||
| 03 يونيو | +5 | |||
| 02 يونيو | +2 | |||
| 01 يونيو | +15 |
منشورات القناة
| 2 | یعنی چی که ویسریس رتبهی چهارم پرطرفدارترین کارکترهای هاتده | 1 |
| 3 | زیاد امیدوار نباش 🤡✨ | 12 |
| 4 | جدی از نقاط قوت سریال میتونست باشه اگه حفظش میکردن | 13 |
| 5 | فکر کن هم اژدهاش رو از دست داد هم اون برادرش گم شد بدون اینکه از سرنوشتش باخبر شه و بعد شاهد مرگ اون یکی برادرش درحالی که میخواست بهشون کمک کنه بود | 15 |
| 6 | nuke the hotd fandom | 16 |
| 7 | sticker.webp | 19 |
| 8 | This fandom will NEVER change and grow up | 19 |
| 9 | این رو یادم رفت بذارم✨ | 33 |
| 10 | The way he said mother 😭😭 | 34 |
| 11 | لطفا یکی به یوان بگه از سریال جدا بشه و بره نقش لرد دراکولا بازی کنه.🤝✨ | 39 |
| 12 | Frr✨😭🤝 | 37 |
| 13 | https://t.me/lfhishere/10588
خندم میگیرم بهش فکر میکنم
الان ما “king Aemond Targaryen” داریم که چند بار هی گفتن کینگ کینگ
یعنی الان تو تاریخ وستروس میخوان بگم یه کینگ ایمند داشتیم دو روز پادشاه بود بعد فرار کرد ؟ 😔😂
اینکه لقب کینگ رو به ایمند چسبوندن خیلی بد بود..
book Aemond would NEVER 😭 | 35 |
| 14 | بازم میگم همهی اینها صرفا نظر منِ بیننده بود و من منتقد حرفهای نیستم. ✨🤝 | 32 |
| 15 | برای کسی که کتاب رو نخونده خوبه برای کتابخوانها، یه اپیزودی پر از چرا بود.
نمرهی من ۷.۱ از ۱۰
تماشایی، ولی میتونست خیلی بهتر باشه. | 34 |
| 16 | خلاصه که از نظر بندهی حقیر، یه قسمت تماشایی که بیشتر از اینکه یه سیزن پریمیر باشه، یه فینال تاخیرافتادهی فصل دو هست، بود. نبرد شکوهمنده، مرگ جیس ضربه میزنه، ولی بزرگترین ضعفش اینه که چندین خط داستانی غنی کتاب (ویسریس اسیر شده، نتلز Stormcloud،) حذف یا سادهسازی شدن و در عوض چیز خیلی قانعکنندهای جاشون رو نگرفته. | 62 |
| 17 | ولی صادقانه؟ نمرههای اول همیشه تحت تاثیر هیجان اولیهی طرفداران بالاست. باید چند هفته صبر کرد و دید این عدد کجا میایسته که شخصا نظر مثبتم روی حدود ۷ هست✨ | 41 |
| 18 | قسمت اول فصل سوم با عنوان "Salt and Sea, Fire and Blood" نمرهی ۹.۴ از ۱۰ رو از IMDb گرفت و این فصل با شروعش رکورد Rotten Tomatoes رو برای این سریال شکسته و الان روی ۹۵٪ هست✨ | 56 |
| 19 | اون بخشی که دیمون توی Riverlands هست و "ارتشی مرموز" از راه میرسه که بعد معلوم میشه طرف خودشونه، یک mystery اضافه بود. چند دقیقه از وقت اپیزود رو گرفت بدون دلیل و صرفا محض دراماتیک بودن و بجاش میتونستن تنش توی دراگوناستون و بین رینیرا و جیس رو بیشتر و عمیقتر بکنن✨ | 42 |
| 20 | Condal Just wanted to show his kink or something ✨ | 40 |
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
