ar
Feedback
Code 200

Code 200

الذهاب إلى القناة على Telegram

‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720

إظهار المزيد
149
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-47 أيام
+2030 أيام
أرشيف المشاركات
photo content
+1

photo content

photo content

برف دی ۱۴۰۴ ساعت ۱:۲۰ شب
+3
برف دی ۱۴۰۴ ساعت ۱:۲۰ شب

برف دی ۱۴۰۴ ساعت ۱:۲۰ شب
+3
برف دی ۱۴۰۴ ساعت ۱:۲۰ شب

بالاخره برفففففف🌨❄️

فکر کنم از نشانه های بزرگسالی این باشه که الان بیشتر به گوش دادن علیرضا قربانی و شجریان و قمیشی و اینا علاقه نشون میدم

4_5982149179944730701.mp35.64 MB

photo content

photo content

photo content

photo content

photo content

photo content

+1
Herosina Hoomaan Beri Behtare.mp35.72 MB

ولی خب اینم بگم که جدی من از هر چیزی که مد نظرم بوده قشنگ پرت ترین قسمت و به ذهن نیا ترین قسمتشو گذاشتم 😂😭 وگرنه شاید خیلیاشونو دیده باشین

sticker.webp0.07 KB

از وقتی خواستم شروعش کنم کلا این قضیه رو برای شماها کنار گذاشته بودم چون حدس زدم قراره خیلیاشون ندیده باشین یکم بیشتر رو صبا امید باز کرده بودم البته ولی خب درکل پیش بینی کرده بودم

با این مجموعه فهمیدم واقعا دوست خوبی برات نیستم 💔