ar
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

الذهاب إلى القناة على Telegram

Hell is empty, all devils are Here...

إظهار المزيد
946
المشتركون
-124 ساعات
-257 أيام
-13930 أيام
أرشيف المشاركات
سر میچرخونم همش خودمو میبینم

گرچه بعضیا از سگم کمترن

من اگه یکیو میخواستم که واسه همه دم تکون بده میرفتم سگ می‌خریدم.

چقد مرگ خوبه حیف ک اینم مث بقیه چیزا نداریم

واسم آدم قحط نیست، ولی هم وایبم واقعا قحطه.

Repost from Without Borders
-قصه‌ام کوتاه است، «از هرچه می‌خواهم دورم، دورِ دورِ دور.»

اخ اخ

تایپم وجود خارجی نداره

🅜🅨 🅛🅞🅥🅔
+1
🅜🅨 🅛🅞🅥🅔

امیدوارم یه روزی اگه همه چی درست شد هنوز درونمون شور و ذوقی واسه زندگی کردن مونده باشه.

من هربار هرکی برام کاری کرد براش جبران کردم، اگه کاری برام کردی و جبران نکردم بدون اون کارِت خودش جبران کاری بود که من برات کردم :))

یه روز همون پروانه‌‌ای که توی قلبت پرواز می‌کرده راه نفستو می‌بنده.

بنده یه روانی دیوانه تیمارستانی ردی ام میخوایی بخا میخوایی نخا

وقتی میخواد زندگیتو سیاه کنه ولی نمیدونه رنگ موردعلاقته.

بزرگترین اشتباهم ؟ قلبمو دادم به کسی که نیاز به مغز داشت.