ar
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

الذهاب إلى القناة على Telegram

Hell is empty, all devils are Here...

إظهار المزيد
942
المشتركون
-624 ساعات
-247 أيام
-12930 أيام
أرشيف المشاركات
واقعا دوسشون داشتم

هعی

کاش آدما انقدر بد نبودن، یه سریاشونو واقعا دوست داشتم.

گاهی سکوت شرافتی دارد... که گفتن ندارد

حالمبد

دقیقا

برعکس دیشب

امشب خیلی غمم گینه

همیشه هم قرار میده

خدایا خلاصه اش کنم قربونت برم: ما رو حروم نکن.. حروم مسیر‌‌‌ های اشتباه، موقعیت‌ های اشتباه، فکر های اشتباه، آدم‌ های اشتباه.

عاشق ۱۲ شب تا ۵ صبحم. دنیا خیلی ساکت و آروم می‌شه.

‌‌به دل بگیر آدما دقیقاً میدونن دارن چکار میکنن!

چون واکنشی نشون ندادم دلیلش این نیست که اون موضوع دردناک نبود من فقط خوب یاد گرفتم چطوری رهاش کنم.

RED ROSE - MusicDark.ir (128).mp33.08 MB

کسی ک بخوادت برای به دست آوردنت تلاش می‌کنه.

لبخندی زد و گفت : "من با خود خدا بستم هرچی که شده باید می‌شده هرچی هم نشده بهترش می‌شه."

این هوای گرفته او را کاملاً غمگین ساخت. فکر کرد: کاش دوباره کمی می‌خوابیدم تا همه این مزخرفات را فراموش بکنم. مسخ - کافکا

+1

Repost from VØɌŦɆX

هعی