ar
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

الذهاب إلى القناة على Telegram

Hell is empty, all devils are Here...

إظهار المزيد
942
المشتركون
-124 ساعات
-257 أيام
-13930 أيام
أرشيف المشاركات
ازم دلیل ناراحتی و افسردگیم رو میپرسی؟ همین که هر روز تو ایران بیدار میشم کافی نیست عزیزم ؟

هرکدوم یاد آوره بعضیه که خفه کردم یاد آور دردیه که ‌هنوز کبوده

هر پستی داستانی داره هر متنی گویای زخم منه

چنلم جز به جزئش از درد و زخمای من سرچشمه گرفته

Repost from VØɌŦɆX

تکست بده، آهنگ بفرست،حالمو بپرس، اینجا ایرانه شاید فردا نبودم.

و من به چشمهای بی قرار تو قول می‌دهم؛ ریشه های ما به آب شاخه‌های ما به آفتاب می‌رسد، ما دوباره سبز می شویم. -قیصر امین پور.

بدترین نوع کوری، کور شدن ذوقه. لامصب وقتی از بین میره دیگه هیچ جوره برنمی‌گرده.

photo content
+1

Mohsen Chavoshi - Bamdad Khomar.mp39.32 MB

photo content
+1

توی تلگرام از شدت غم چیزی از گلوشون پایین نمیره، بعد تو کافه مثل اسب میخندن، خریداشونو می کنن. یک بار در زندگیتون صداقت داشته باشید. شعار نباشید. جای اینکه تو چنلت بگیری روی کسی، خودت نفر اول به حرفت عمل کن.

sticker.webm2.45 KB

𝑻𝒉𝒆 𝑳𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝑷𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆: 𝑫𝒐𝒆𝒔 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒘𝒉𝒐 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒃𝒂𝒄𝒌? 𝑭𝒐𝒙: 𝑵𝒐! 𝑬𝒗𝒆𝒓𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒘𝒉𝒐 𝒓𝒆𝒈𝒓𝒆𝒕𝒔 𝒄𝒐𝒎𝒆𝒔 𝒃𝒂𝒄𝒌, 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒘𝒉𝒐 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒕𝒂𝒚𝒔... شازده کوچولو: هر کی دوستت داره بر می‌گرده؟ روباه: نه ! هر کی پشیمون میشه برمی‌گرده، هر کی دوستت داره می‌مونه...

اصلیه همونه که حالت رو از چشمات میفهمه.

عالیه

Repost from N/a
هممون مُردیم،شما زیر خاکین،ما روش . . .

چون صبرت زیاد بود،گمان کردند چیزی حس نمیکنی

photo content

VØɌŦɆX - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @vortexaxi