ar
Feedback
2024 AL අසාධාරණයට එරෙහිව !

2024 AL අසාධාරණයට එරෙහිව !

الذهاب إلى القناة على Telegram

☑️ @aaadmincontactbot පටු අරමුණුවලින් තොරව, සාධාරණ අරමුණක් වෙනුවෙන්... 2024 උසස් පෙළ අපි 🤝

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام 2024 AL අසාධාරණයට එරෙහිව !

تُعد قناة 2024 AL අසාධාරණයට එරෙහිව ! (@postponeal24) لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 29 884 مشتركاً، محتلاً المرتبة في فئة اخرى.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 29 884 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ невідомо، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 0، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 0، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 0‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً N/A‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 0 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 0 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
☑️ @aaadmincontactbot පටු අරමුණුවලින් තොරව, සාධාරණ අරමුණක් වෙනුවෙන්... 2024 උසස් පෙළ අපි 🤝

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 07 مايو, 2025) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة اخرى.

29 884
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
لا توجد بيانات30 أيام
أرشيف المشاركات
ඔව්ව්ව්ව්

ඔයාල ගත්ත calls වල ss එවන්න අපිට 😇

Yai kiyala sure ne da

3rd shy කරන උන් මේ සැරේ අතාරිනෝද කියහල්ලකෝ. වැඩ ටික කරගන්න බැරි උනොත්

Head Office Palawaththa 0112785612 Commissioner of Examinations 714433461 Vishaka Madam (PM Secretary) 0779229222 Shammi Madam(PM Secretary) +9474294 1485 Harini Madam (Prime Minister) +94777880737 Dr.Nalinda (President secretary) +94718100605 Wasantha Samarasinghe 0773029004 වත්මන් අපේ ආණ්ඩුවෙ මාමලා නැන්දලා ටිකට ඔක්කොම call ගමු 1000ක් විතර එක දිගට.එයාලා සතුටින් ඉන්න වෙලාවේ අපේ ඉල්ලීම් සලකා බලා සාධාරණක් කරන්න කියමු...😌

mokk sambandawda me adahs huwaru wenne kiynn puliwnd poddk🙂

al kal ynne na boruwata balaporottu thuyaganna epa sathi 2k thiyala al kal danne na eka therum ganna barida

EE KIYANNE PORATA PRASHNE AHANNA BA KIUWADA

හරි දාන්නම්❤️

Contact number

1st shy ලමයි තමා ඕනි වෙන්නෙ....

අපි ඡන්දෙ දුන්නෙත් මුන්ට.... මමත් 3rd එක කරන්නෙ මේකෙ මෙච්චර වැලලෙන්න හැදුවට... මම මේ ගෲප් එකේ දැක්ක දෙයක් නෙමේ.... ඒ උනාට අනිත් ක්ලාස් ගෲප් වල දැක්ක දෙයක්... 2024 1st එක ලියන්න ඉන්න පොඩි උන් අනිත් උන්ට උදව් කරගත්තෙ සෑහෙන අඩුවෙන්..... කලින් ශයි වල එහෙම උන්නෑ....ඇත්තටම කිව්වොත් උන් සෑහෙන්න එකිනෙකාට උදව් කරගත්තා...මම කියන්නෑ හැමෝම එහෙමයි කියලා.... ඒ උනාට ඔයාලගෙ උනන්දුව මීටවඩා තියෙන්න ඕනි.... තමන්ගැනම විතරක් නොහිත, අනිත් අයටත් උදව් කරා නං මේක කරගන්න බැරි නෑ තාමත්

naduwa dinanna puluwan weida admin?

Members ල ඇයි අඩු වීගෙන යන්නෙ

For Friends & All Haters ❤️

Ow matath hitenawa

ane bn 1st shy ewun 50k set wemuko kohoma hri me wadeta