cookie

نحن نستخدم ملفات تعريف الارتباط لتحسين تجربة التصفح الخاصة بك. بالنقر على "قبول الكل"، أنت توافق على استخدام ملفات تعريف الارتباط.

avatar

قناة لأفلام 24 ساعة

🚩 Channel was restricted by Telegram

إظهار المزيد
مشاركات الإعلانات
609
المشتركون
-824 ساعات
+97 أيام
+17930 أيام

جاري تحميل البيانات...

معدل نمو المشترك

جاري تحميل البيانات...

رايكم في الروايات دي لاجزا لاوله؟ @Masrar_4009_bot
إظهار الكل...
احب اعرفكم بنفسي أنا (كريم) شال لسه في بدايه عمري عندي 22 سنه وفي حالي دايمن من البيت لي الكليه أنا في الكليه قاري تمريض نبدأ.......... عمي أنا دائما بحب اقعد قدام البيت بتاعنا كل يوم وكان دائما مرات تقعد تقعد تعاين لي اسمها (مريم) اوصفاليكم هي بيضاء قشطه وجسمها حلو شديد طيزها كبيره كده مدوره وحلوه وحلماته برده مدوره و جمیله شديد متوسطه الحجم كانت دائما لما تشوفني قاعد كانت تحب تعدي من قدامي علشان اعاين علي طيزها وهي ماشيه بترقص وانا م كنته بخته في بالي الموضوع ده م شغال بيهو م مركز معاها وفضلت علي هذا الحال كل لما تشوفني في مره كنت في اجازتي أنا البتجبي وهي الطلبات العيله كلها ومشيت اودي ليها الحاجه كانت لابسه عبايه نص كم ومخنرثه علي جسمه كان درعة وبتعاين وبتبتسم : كده بتاخد مني الحاجه وحسست علي ايدب وعدي الموقف وكانت تقعد دايما تغريني بجمالها وفي مره اهلي سافرو وانا كنت براي في البيت جات عندي وقالت لي م محتاج حاجه قولت ليها شكراً أنا هنضف البيت ودخلت وقامت قالعه العبايه وكانت لابسه وجلبابة تانيه نص كم كدة أنا قمته عاينته ليها كدة كنت عايز اهجم عليها بس مسكت نفسي وهيا اخدت بالها الحركه دي وقالت عادي ي كريم انت م زول غريب ودخلت تغسل العدة وتكب و کده وكانت المويه علي صدرها علشان تغريني وكل شويه تنادي علي علشان ااعاين عليها وتقولي اخت ده وين ودا وين وكده وبقينا علي كدة هي تحاول تغريني وانا ماسك نفسي وعدي الموقف لقيت نفسي في مره زهجان وكانوا اهلي في عرس وانا متعود أنو أنا اكون براي مشت من قدام البيت هم بيتهم جنبنا ف شافتني وانا زهجان جات علي و قالت لي مالك قالت في شنو قلته م في حاجه قالتلي لأ شكلك مشكلك مضايق وزهجان قامت ضمتني في حضنها وانا م قدرته امسك نفسي قمته طوالي حتنضه شديد وبعصر شطوره وبقرص حلماته وانا بحسس علي ضهرها ونزلت يدي علي طيزه احسس علي قالتلي لأ م بنفع كدة قدام الباب تعال جوة
إظهار الكل...
👍 2
دا جزو بسيطه من روايه من كميه من الروايات حسب التصويت بنزل روايات جديده حسب العايزه
إظهار الكل...
👍 2
انا و امي و صحبتها . انا احمد عندي بس 22 سنة و امي صباح عندها 50 سنة جسمها اصغر من سنها الي البشوفها بقول عمرها 30 سنة حلوه و بيضة و وشطوره عجيبه طيزه كبيره تبدا القصة انا ابويا متوفي من سنتين و انا الولد الوحيد امي م ولدت غيري لان امي ف ولاده تعبت شديد و شالو الرحم يوم كنت نایم و صحیت علشان اشرب مويه وسمعته صوت من من جمب باب اوضة ماما لقيتها نيمة علي السرير و بتلعب بي كسها و بتكلم ف التليفون انا الصدمة وقفت اسمع بتقول في شنو و الباب كن مفتوح فتحة صغيره ف لقيتها ببتاوه و ماسكة خیاره و خاته ف كسها وبتقول انا بنيك كسي ااه احي اها بتناك بي الخياره و بجيب عسلي و لم جابت عسله كبت قفلت طوالي و انا بتاعي كان واقف زبي شاديحديد بس لانو انا اول مره اشوف جسم امي كان جامد وزابظ كسها كان احمر و مفتوح المهم دخلت طوالي علي علي غرفتي و م عارف بقيت فجأه افكر في شنو قعدة ي تره امي دي اسي قاعده تكلم منوقعد ف جات ف مخي فكره انو انا خت برنامج تسجيل مكالمات و اسمع هي بتعمل شنو و الصبح مسكت التليفون و لقيتها كانت بتكلم سلوي صحبتها البيست سلوي من نفس سن امي عندها 50 سنة جسمها جبار انا بهيج عليها لم تجي عندنا احلي حاجو فيها طيزها مدوره و كسم طيزه زي طيز كيم كردشيان امسكت التليفون بتاع امي و دخلت افتش فية شوية و ف الواتس و لقيتها مرسله امبارح ل سلوي صور بس محدوفة ف اخدت الموبيل و رمشيت فتحت الواتس علي الالب بتاعي و نزلت برنامج بيسجل مكالمات مخفي و سبت الموبيل و نزلت مشيت الجيم و رجعت امي عملت لي الغذا و اكلنا و لقيت امي مسكة الموبيل و مندمجة ف الواتس ف دخلت فتحت اللاب و لقيتها بتكلم سلوي و المحادثة
إظهار الكل...
👍 5
روايه 🔥Anonymous voting
  • دياثه 🐷
  • محارم🙊
  • شيميل🐒
  • سكسية🥵
  • سحاق 👧
0 votes
بكرة بنزل الرواية الجديده عايزن عن شنو صوتو
إظهار الكل...
لأفلام كانت كيف @Masrar_4009_bot
إظهار الكل...
في روايات جديده زابظة شديد
إظهار الكل...
🤬 2
حنحذف بعد شوية
إظهار الكل...
🤬 1
Prohibited content
11.69 MB
اختر خطة مختلفة

تسمح خطتك الحالية بتحليلات لما لا يزيد عن 5 قنوات. للحصول على المزيد، يُرجى اختيار خطة مختلفة.