ar
Feedback
Neginjavaheri🩵

Neginjavaheri🩵

الذهاب إلى القناة على Telegram

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Neginjavaheri🩵

تُعد قناة Neginjavaheri🩵 (@neginjavaheriii) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 101 463 مشتركاً، محتلاً المرتبة 378 في فئة الفوضى والترفيه والمرتبة 2 955 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 101 463 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 5 273، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 48، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 21.05‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 17.40‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 21 368 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 17 661 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 339.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل نگین, سحر, اره, جواهری, خشت.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

وصف القناة غير متوفر.

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفوضى والترفيه.

101 463
المشتركون
+4824 ساعات
-2157 أيام
+5 27330 أيام
أرشيف المشاركات
نگین چه جوری کسی که رفته رو فراموش کنیم؟

بنظر کن که نگو‌ رفته دیگه دنبال چی هستی 🫠

نگین حالم بده 🫠💔 امشب شب توادشه بنظرت تبریک بگم ؟

قربونتون برم من که بفکرمین اره فداتون بشم❤️🥹

کمپرس آب گرم گذاشتی ؟ دارو هاتو خوردی ؟ بهتر شد ؟

خوابم نمیبره🫠

چرا نمیخوابی جواهری دیره برو بخواب🙂‍↔️😅

میگه بعضی وقتا بعضی از آدما میبرنت توی مرحله جدیدی از زندگی….:)

Repost from Hossein🫰🏽
پخش شد 🔥

Repost from Hossein🫰🏽

خب انگار برم بهتره😐😂

نگین ب نظرم بد موقع اومدی تلگرام الان همه سر حرصن رو دیس گیر کردن😂😂

یادته گریمونو در میوردی؟ من نمیتونم نمیشه هیچی مث قبل نمیشع الانم ما نمیتونیم هیچی مث قبل نمیشه یادته مرفتی دیت دسته گل دلار خواستی ما هم دسته گل دلا میخوایم هانی

بچه هااااا دیس لایک بزارید اون روزای عشق و نفرت یکو یادتون بندازین که چقد اذیتمون کرد سر اینکه با حسین آشتی کنه👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

واکنش نگین: من چه کارم؟ من کی هستم؟😂😂😂

آفرین به نکته خوبی اشاره کرد😐😂

دوستان من به عنوان کسی ک اولین دیس رو در همه پیام های حسینی زدم میگم گناه داره نگین 😂😂این لباس خریدن خودش بعدش یک افسردگی زیادی داره ما با دیس لایک بیشتر افسردش نکنیم

اقاااااااااااا😐