ar
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

الذهاب إلى القناة على Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

إظهار المزيد
إيران25 394الفئة غير محددة

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Azizi’s Warm Corner

تُعد قناة Azizi’s Warm Corner (@luluch_code) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 12 605 مشتركاً، محتلاً المرتبة في فئة اخرى والمرتبة 25 394 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 12 605 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 4 927، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -117، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 23.56‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 13.16‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 981 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 1 665 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 47.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل ژانر, تبلیغ, سورس, mhr, ابزار.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة اخرى.

12 605
المشتركون
-11724 ساعات
-1 9697 أيام
+4 92730 أيام
أرشيف المشاركات
دوباره با رخنه کردن مقدار زیادی استرس بهم وضعیت پوست صورتم به فاک رفت

سرچ گوگل گویا وایت لیست شده ایرانسل سیم‌کارت هستم*
سرچ گوگل گویا وایت لیست شده ایرانسل سیم‌کارت هستم*

البته اشتباه برداشت نشه Give up فایده نداره زندگی پیش می‌ره بخوام نخوام و منم باید پیش برم صرفا علاقه داره کم‌کم کور میشه داخلم

انگیزه ای که همیشه برای انجام کارهای مختلف داشتم کم‌کم داره از بین می‌ره

خلاصه بگم؟ دارم گاییده میشم

عدم اشتیاق شدید نسبت به یک فعالیت، موضوع یا فرد، متأسفانه هم‌اکنون به طور همزمان در حال وقوع در من است!

رسالة صوتية02:44

حتی جادی هم مخالف اینا بود همون 6 سال قبل https://virgool.io/@jadijadi/در-مورد-انجمن-نرمافزارهای-آزاد-ایران-kah35v2aflgz

بعد سال پیش همش بهم میگفتن چرا از FOSS بدت میاد و مخالف انجمن سازی و ساختارمندی جامعه نرم افزار آزادی

مدیرعامل انجمن نرم‌افزارهای آزاد و متن‌باز، یعنی کسی که باید مدافع جریان آزاد اطلاعات، شفافیت و دسترسی بدون محدودیت به تکنولو
مدیرعامل انجمن نرم‌افزارهای آزاد و متن‌باز، یعنی کسی که باید مدافع جریان آزاد اطلاعات، شفافیت و دسترسی بدون محدودیت به تکنولوژی و اینترنت باشه؛ نه کسی که تئوری توطئه انفجار گوشی و اینترنت‌هراسی رو پمپاژ می‌کنه. طرف به جای اینکه روی ممیزی امنیتی پروژه‌های اپن‌سورس، توسعه زیرساخت‌های غیرمتمرکز و ارتباط با کامیونیتی جهانی تمرکز کنه، داره دقیقا ادبیات نهادهای امنیتی رو برای توجیه فیلترینگ، قطع اینترنت میلیون‌ها نفر و ایزوله کردن شبکه تکرار می‌کنه. وقتی بالاترین مقام کامیونیتی FOSS تو یک کشور الفبای تکنولوژی و امنیت سایبری رو فدای پروپاگاندا می‌کنه و نت جهانی رو صرفا ابزار کشتار می‌بینه، عمق فاجعه و دلیل عقب‌موندگی زیرساخت‌های نرم‌افزاری و مرگ تدریجی اکوسیستم تک کشور کاملا مشخص میشه. © Ln2Ray 🔗 ᴡᴇʙꜱɪᴛᴇᴠᴘɴʜᴜʙɢɪᴛʜᴜʙᴍɪʀʀᴏʀ @ircfspace

رسالة صوتية04:54

رسالة صوتية01:35

رسالة صوتية01:27

رسالة صوتية02:12

رسالة صوتية01:13

بنظرم تا میشه بعد از پابلیک شدن چیزی آقاپور رو تا 2 3 روز یجایی ببندیدش به صندلی ویدیو نده روش

فک کن خودمو پاره کردم این لایبری دانلود بشه که بعدش یادم بیاد اصلا خیلی وقته سورسم ازش استفاده ای نمیکنه

د آخه......
د آخه......

همزمان که دارم azfilm رو توسعه و آپدیت میدم روی یه آپدیت جامع برای پیست‌بین امن نسخه سلف هاست هم دارم کار میکنم که ایده هاشو یکی از شما دوستان داده https://sphost.theazizi.ir

دیگه واقعا سردرد گرفتم میرم بخوابم بعد پاشم به بدبختی هام برسم منتظر دونی— پیام های مثبت شما هستم