ar
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

الذهاب إلى القناة على Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

إظهار المزيد
إيران34 006الفئة غير محددة
8 718
المشتركون
-13124 ساعات
-4 5257 أيام
+89130 أيام
أرشيف المشاركات
ریدممم کصکش مادرجنده هم توش هست حتی 😂😂😭

لای دیالوگ هاش گاییدمت هم هست 😂😂😂

هیچوقت بهش دقت نکرده بودم سربازای دشمن لیترالی فارسی داد میزنن آمریکایی های احمق آمریکایی های لامصب

انقدر سم گفت بتل فیلد 3 بتل فیلد 3 که به یاد قدیم نصب کردم باز
انقدر سم گفت بتل فیلد 3 بتل فیلد 3 که به یاد قدیم نصب کردم باز

تا گفتم قطع شد.... فکنم رو منم مثل متین زومن با یه همچین چیزی

رو گوشی با این وصلم 👆

آقای شوفر جنگنده یکم زیادی احیانا پایین حرکت نمیکنی؟ داری میمالی کفشو به پشت‌بوم ساختمون

درمورد max VPN و شرکت هایی مثل ویتامین و کسایی که میگن باهاشون قرارداد داریم اطلاع داده بودم و گفته بودم که کونشون گهیه باز یه عده گوش ندادن الان هم اطلاعاتتون رو بالا کشیدن هم پول کسایی که اشتراک خریدن

صداسیما : هرگونه اتصال به اینترنت بین الملل جرم بوده و تبعات قانونی در پی خواهد داشت همه همین جمع اوین همو میبینیم Lol 🤣

ولی جدی حمایت LGBTQ ها از کشور های مسلمون مثل حمایت مرغ از KFC هستش

ترامپ به اون ترامپیش از دست فیک نیوز ها عصبیانیه بعد اصغر ۱۵ ساله از مش‌حسین آباد زیر ویدیو دراما با پخش کننده های فیک نیوز کامنت گذاشته بود : خب چی میشه حالا بذارید اینا هم نون در بیارن

کلا خیلی عجیبه وقتی یوتیوب فعالیت میکنم میان یوتیوبمو ریپورت میدن وقتی توییتر فعالیت میکنم میان توییتر ریپورت میدن حتی بعضی وقتا یه سری پست های اینجاهم سر ریپورت از دسترس خارج میشه اینستامم همون اول زدنش

اگه شد توییتر یه ریپلای بزنید رو پست آخرم افتادن به جون اکانتم ریپورت میدن....! https://x.com/i/status/2037140909943333308

نه متاسفانه راهی ندارم

#پیام_ناشناس ‌ راهی جز کریپتو نداری ما که خارج ایرانیم دونیت کنیم؟ 😭 https://t.me/luluch_code/21509

وصل کنید این کصشعرنتو دیگه رسیدم به کف موجودی پس انداز وصل کنید پول ندارم کصکشا واااای

میخواستم بگم برادر فیلم زیاد میبینه ولی بخدا اگه تو فیلما هم همچین کصشری وجود داشته باشه برا پورن هم قفله این مطق

جدی خودتون خنده تون نمیگیره این کصشعرا رو می‌نویسید؟ 🤣🤣
جدی خودتون خنده تون نمیگیره این کصشعرا رو می‌نویسید؟ 🤣🤣

دوستان ممکنه پیوی پیام بدید نبینم حالت عادی پیام بسیار بسیار زیادی توی پیوی دریافت میکردم این مدت دو سه برابر شده و خب اصلا لود نمیشه درست

مروری بر خاطرات پدر
مروری بر خاطرات پدر