ar
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

الذهاب إلى القناة على Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

إظهار المزيد
إيران25 189الفئة غير محددة

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Azizi’s Warm Corner

تُعد قناة Azizi’s Warm Corner (@luluch_code) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 12 662 مشتركاً، محتلاً المرتبة في فئة اخرى والمرتبة 25 189 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 12 662 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 5 980، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -138، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 24.59‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 13.37‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 3 140 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 1 707 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 49.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل ژانر, تبلیغ, سورس, mhr, ابزار.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة اخرى.

12 662
المشتركون
-13824 ساعات
-1 9807 أيام
+5 98030 أيام
أرشيف المشاركات
به طور قطع می‌گم بهترین انتخاب زندگیم هنرستان رفتن بود نه برای درس خوندن برای جمع کردن کانکشن با مدیر شرکت های مختلف که اونجا تدریس میکردن

گرفتن این اینترنت پرو یا سیم‌کارت سفید وقتی من سر یه صرفا اعتراض کارت بانکی و سیم‌کارتم مسدود شده ته بی‌شرفیه این یعنی چشمت رو همچی ببندی، این یعنی قبول کنی شرایط الانو این یعنی به من و امثال من که سر صدامون داریم چوب بلند کردنش رو میخوریم توهین کردید به اون چند هزار نفری که دی کشته شدند توهین کردید به همه افرادی که این سالها کشته شدند و بازداشتی کشیدن توهین کردید شماها بیشرفید

تمام کسایی که با اینترنت پرو وصل شدن، اومدن واسه ما دارن صحبت از این می‌کنن که لازم داشتیم و مجبور بودیم. دیجیاتو توی یک یادد
+1
تمام کسایی که با اینترنت پرو وصل شدن، اومدن واسه ما دارن صحبت از این می‌کنن که لازم داشتیم و مجبور بودیم. دیجیاتو توی یک یادداشتی جوابشون رو به خوبی داده. ولی واقعا این نیست ارزش ما، شما بیکار بشینی خونه شرف داره به این که با منت و اینقدر گرون اینترنت بخری، تازه رو اونم محدودیت باشه. یه بارم گفتم، این قطار به همه میرسه، همه بالاخره اینترنت پرو یه جوری گیرشون میاد، ولی این چیزیه که میخوایم؟ دو ماه پیش همه دنبال آزادی بودن، حالا پی اینترنت، در آینده هم پی آب و غذا، ما داریم وارونه پیشرفت می‌کنیم... خلاصه که با همین شرایط اگر پیش بره، باید روی اقتصاد دیجیتال یه قلم قرمز بگیریم. من روز‌های سیاهی برای این جامعه می‌بینم. @DevTwitter

🥳🥳🥳
🥳🥳🥳

امروز دست‌کم 2 آپدیت بزرگ برای azfilm میدم البته بعد اینکه برم دنبال باز کردن سیمکارتم که مسدود شده.....

اگه پروژه اینجوری که بدرد میخوره دارید بدید بذارم چنل ✨ بشدت استقبال می‌کنم

یکی از دوستان یه ربات دانلود از گیت‌هاب اورده بالا روی یه وی‌پی‌اس خیلیییییییی سریع @GithubD0wnloader_bot هرچییییی بگید از گیت‌هاب دانلود می‌کنه (زیر 1 گیگ و 800) و خیلی سریع می‌فرسته تلگرام براتون پ.ن: درسته که دامین گیت‌هاب الان به صورت وایت لیست باز میشه اما دانلود نمی‌تونید بزنید

Moving forward to change the operating system to centos linux ✔️

My Windows Server license on my VPS has expired, and the server doesn’t have international internet access, so I can’t activate it Fuck my life

عزیزی حجمم عزیزی...😭

عزیزی حجمش عزیزی....

100_Minutes_of_Ambient_Playboi_Carti_x_Adrian_Type_Beats_by_Vita.mp343.19 MB

اگر کسی می‌خواد بگیره احتمالا برای اینکار دیگه بدردم نخوره ولی برای گرفتن ژانر ها و... استفاده می‌کنم برای تصاویر اومدم 20 کی رایگان گرفتم و یه حلقه درست کردم هر کدوم بن شد بره از بعدی بگیره

آقا کسی هست حساب پاتریون داشته باشه یه API Key بدون لیمیت برا من بگیره از omdb؟ https://www.omdbapi.com/apikey.aspx

امیدوارم فقط api بنم نکنه سر 13360 درخواستی که قراره بهش زده بشه

دارم سعی میکنم یجوری پوستر هارو بگیرم اضافه کنم به azfilm
دارم سعی میکنم یجوری پوستر هارو بگیرم اضافه کنم به azfilm

رندوم دستم خورد روی ویژوال استودیو و اینارو دیدم پ.ن: قدمت اینا بالای 4 ساله
رندوم دستم خورد روی ویژوال استودیو و اینارو دیدم پ.ن: قدمت اینا بالای 4 ساله

ویییییی عزیزی کانالش لول آپ شدههههه همه ری اکشن گوربه لطفااااااااا

شرمنده داخلی فقط یه مشت چپ خراب سراغ دارم

چه سال ها که زجه نزدم بخرم تا بیشتر رو الکترونیک هم تمرین کنم... ولی همش شد حسرت، همه چی برا همه همینه...