ar
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

الذهاب إلى القناة على Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

إظهار المزيد
إيران34 149الفئة غير محددة
8 646
المشتركون
-4024 ساعات
-4 3617 أيام
+69630 أيام
أرشيف المشاركات
تایید می‌کنم. تا دختر ناز انیمه‌ای هست، کی دختر واقعی می‌خواد؟! البته اگر دخترای واقعی هم کاسپلی کنن تقریبا راضیم.😉

اصلا نیازی ندارم😭😭😭 دختران 😭 ناز 😭 انیمه‌ای 😭 هستن 😭
اصلا نیازی ندارم😭😭😭 دختران 😭 ناز 😭 انیمه‌ای 😭 هستن 😭

😂😂😂 میخوام تیکه بندازم ولی حیف که کانال خودم نیست

این چی بود دراپ کردی

#پیام_ناشناس ‌ از رو بک چت تلگرامت حدس میزنم احتمالا انیمه و مانهوا مانگا فنی خواستم بگم معمولا پسرایی که اینارو دنبال میکنن دخترا سمتشون نمیرن

اینم بگم که اینکه هر قیمتی بدن ملاک نیست ملاک این هستش که پول میگیرن باید کار بده خدماتشون وگرنه دزدیه! بازار آزاده دیگه همینه هرکی هرچقدر خواست قیمت میذاره بازاری که کنترل شده باشه که میشه چپ کمونیستی ولی اینکه بیاد قیمت بالای خودش رو با اسم اتحادیه بخواد قالب مردم کنه در صورتی که هیچ اتحادیه ای درکار نیست کار کصشعریه

اوهو چه کصشعرا اتحادیه😂 کیر پروپاگاندایی نخورید انقدر، هیچ اتحادیه‌ای در کار نیست و قیمت ها آزاده هرکی هرچی دلش بخواد میده م
اوهو چه کصشعرا اتحادیه😂 کیر پروپاگاندایی نخورید انقدر، هیچ اتحادیه‌ای در کار نیست و قیمت ها آزاده هرکی هرچی دلش بخواد میده مگه کارت قانونیه که اتحادیه دارید آخه چه کصشعریه میبافید

کشور در اوپن سورس‌ترین حالت ممکن اداره میشه
کشور در اوپن سورس‌ترین حالت ممکن اداره میشه

سر درد گرفتم و به همین علت رفتم خوابیدم

یعنی عزیزی داره چیکار میکنه؟

sticker.webp0.24 KB

انگشت نکنید تو شبکه نکنییییدددد کصخلااااا برگردوندنش بعدا برا خودتونم دشوار و سخت میشهههه نکننننننننننن این کیرشت الانی که اسمشو گذاشتید شبکه باز چندین سال آدم ها اومدن و رفتن تا همین مونده نرین تو همچیییی

خب bgp هم عادی نیست وضعیتش شت شت شت شت شت شت نکنه کهههههههه وای نههههههه

マジでヤバい状況だ خلاصه: این تصویر تیر نهایی به قلبم بود و احساس خطر میکنم واقعا اوضاع واقعا خرابه هر لحظه ممکنه اتفاقی که نباید بیوفته

sticker.webp0.39 KB

#پیام_ناشناس ‌ راجب پست آخر من از ساعت ۵ یه همچین چیزی رو آروان کلود دیدم، اول روی یک سرور بود و سرور های دیگر هم به اینصورت
#پیام_ناشناس ‌ راجب پست آخر من از ساعت ۵ یه همچین چیزی رو آروان کلود دیدم، اول روی یک سرور بود و سرور های دیگر هم به اینصورت شدن. برام مهم نبود و چک نکردم دوباره ولی داشتم پست های کانال رو میخوندم و پست آخر. - من و دوستانم, یکسری وی پی ان یکسان داریم و هرکی رفته برا خودش تو یک استانی این چندوقت زندگی میکنه.... چندین بار شده که وی پی ان ها قطع شده برامون و باهم در ارتباط هستیم اکثراً. مثلاً امروز برای چند ساعتی کلا قطع بودیم این سیستم فیلترینگ میخواد آپدیت بشه، بنظر توی چندتا منطقه مختلف هست و با تاخیر تغییرات روش اعمال میشه. مثلاً رشت زودتر از تهران. اطلاعات بدرد نخوری دادم 😂

انقدر دیگه پدافند ندارن که رو اوردن به استفاده از Oerlikon GDF های جنگ 8 ساله

گویا همراه اول 912 داره حرکات موزون میزنه همش ته دلم اینجوریم که نکنه اینا واقعا دارن همچی رو میبرن پشت اینترانت کامل و آیپی 10

تا هزاران قرن حق
تا هزاران قرن حق

بلو رو تست کردم اوکی بود هم لاگین شد هم برداشت زد احتمالا اختلالی چیزیه