ar
Feedback
ㅤ‌‌‌ ‌0613 : 방 cafe

ㅤ‌‌‌ ‌0613 : 방 cafe

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌ bangtan cafeteria menu items order : @i1eorbot # 7 unrepeatable legends

إظهار المزيد
2 218
المشتركون
-324 ساعات
-17 أيام
+26330 أيام

جاري تحميل البيانات...

القنوات المماثلة
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
الإشارات الواردة والصادرة
---
---
---
---
---
---
جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+222
في 86 قنوات
مايو '26
+239
في 37 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+3
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '26
+12
في 2 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+262
في 20 قنوات
Get PRO
يناير '26
+29
في 15 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+361
في 128 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+200
في 119 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+227
في 117 قنوات
Get PRO
سبتمبر '25
+140
في 99 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+236
في 148 قنوات
Get PRO
يوليو '25
+349
في 162 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+340
في 133 قنوات
Get PRO
مايو '25
+120
في 138 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+122
في 129 قنوات
Get PRO
مارس '25
+119
في 107 قنوات
Get PRO
فبراير '25
+121
في 108 قنوات
Get PRO
يناير '25
+211
في 116 قنوات
Get PRO
ديسمبر '240
في 102 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+164
في 67 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
24 يونيو+8
23 يونيو+2
22 يونيو+4
21 يونيو+2
20 يونيو+1
19 يونيو+1
18 يونيو+2
17 يونيو+5
16 يونيو+13
15 يونيو+2
14 يونيو+6
13 يونيو+6
12 يونيو+8
11 يونيو+9
10 يونيو+5
09 يونيو+1
08 يونيو+9
07 يونيو+7
06 يونيو+50
05 يونيو+6
04 يونيو+9
03 يونيو+8
02 يونيو+45
01 يونيو+13
منشورات القناة
+1
آپدیت esquire Korea با ویدیویی از جیهوپ برای ایونت لویی ویتون🐿✨
هوبی اینو لایک و استوری کرده💞
𖥨℡ @baby_muchi 𓂃

2
خیلی خوشگله :(
19
3
فن کم منتشر شده از جین براي مري گو روند 💌+1
فن کم منتشر شده از جین براي مري گو روند 💌
22
4
قربونت برم😭😭😭
28
5
آپدیت جدید کوکا کولا کره با تهیونگ @thvsession+1
آپدیت جدید کوکا کولا کره با تهیونگ @thvsession
29
6
اپدیت اینستاگرام Arih🧡
اپدیت اینستاگرام Arih🧡
22
7
وای عشق منیییی😭😭
20
8
لا يوجد نص...
14
9
لا يوجد نص...
13
10
خیلیکژحتلتص
20
11
“ این بهترین حالت از نامجونه براي اینکه توي فصل بغل بپري تو بغلش . “
“ این بهترین حالت از نامجونه براي اینکه توي فصل بغل بپري تو بغلش . “
19
12
خانومي : خب با گذشت زمان چه چیزهایي درمورد آرمي‌ها تغییر کرده چه چیزهایي نکرده ؟ نامو : خب اونا مي‌دوني ، به تك‌تك‌شون نگاه ک
خانومي : خب با گذشت زمان چه چیزهایي درمورد آرمي‌ها تغییر کرده چه چیزهایي نکرده ؟ نامو : خب اونا مي‌دوني ، به تك‌تك‌شون نگاه کن ؛ آي‌مین اونها حتي کصخدا تر هم شدن ؛ هرچي آدم کصخدا مي‌بیني توي فندوممون جمع شده ، هوا این بیرون خیلي سرده آدم سگ‌لرز مي‌زنه ولي این بانوها کلي منتظرمون موندن توي این سرما لایك ؛ الهي آدامس کف‌پاتون بشم من آخه ؛ توروخدا نگاهشون کنید بنظرتون خوشگلترین انسان‌هاي دنیا نیستن ؟ چشماتونو درمیارم اگه بیش از یك‌ثانیه بهشون نگاه کردید ؛ عاشقتونم .
17
13
قربونت برم الهی 😭😭😭😭😭
17
14
لا يوجد نص...
14
15
‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ gloss club's boy ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ tap tap ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌🦪 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌number 10 ‌ ‌ ‌ ‌
14
16
لا يوجد نص...
11
17
‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ bad #nine boy‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ tap tap ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌🥍 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌number 09 ‌ ‌ ‌ ‌
10
18
آی مو موردوم😭😭😭😭😭
20
19
الهیفداتبشم
19
20
آستریا جان، غم را روزگاری که گرد کفش هایت در خانه نماند...بغل کردم! به آغوش کشیدم تکه حرف "غم" را تا این هم‌آغوشی، آغوش گرمت را به خاطره ها ببرد. در دادگاه دل به چرا هایی پاسخ دادم که حتی نمی‌دانستم با کدام چ نوشته می‌شوند. و با غم همخواب شدم تا یادم به بدنت زیر دستان دیگری نرود، و غم با من خوب تا نکرد. سخت بدنم را فشرد و سنگ تر اشکم را در آورد، با تمام توان به کالبد منِ بی تو ضربه زد تا یادم بماند تو و گرد کفش هایت دیگر رفته اید. ضربه زد، با خشم تا نفس های داغ و لب های سوزان یار را به داغی تب هایم بسپارم و من...در ضربه های او تب کردم، تب کردم و غم با بی‌حالی گفت طب تو یار است و بس و باز هم کوبید! کوبید و من با یاد لبان محبوب جانم، و آتش وجودم خالی شدم! خلأ را بغل کردم، او به آرامی پشت کمر شکسته ام را نوازش کرد و با حرف های دلنشین سعی کرد از دهانم مزه بکشد... اما من قطره اشکی ریختم و در روی گونه مذاب، خشک شد! پلک هايم بسته شد و بختک گویا عاشق شد، سرما را جایگزین کرد و اسیر شدم...تا می‌توانست جولان داد و از فراموشی گفت و من در خواب با تصور عطر موهایت تنفس کردم تن بختک را...نباید ها را کردم و با ضربه آخر قطره اشک منجمد شد. جسد خسته ام، تجزیه تخت شد و... "باشد رفتنت رفتن من" جمله آخر شد! والسینیانوس، سیلوس صفحه21 به نوشته نعنا.
23