ar
Feedback
𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

الذهاب إلى القناة على Telegram

𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀? @elxord 𝖻𝖺𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗇 @durov 𝗋𝗎𝗅𝖾𝗌.

إظهار المزيد
1 192
المشتركون
-2024 ساعات
-27 أيام
+2330 أيام
أرشيف المشاركات
توضیح دادنشو واقعا نمیتونم. اگه بری سراغ برنامه خودت متوجه میشی.

با پیکس آرت نیستن کلا، از canva استفاده میکنیم براشون.

من عاشق سلیقه ادمین این پست اهنگا شدم دوست نمیخواد؟ یه سوالم داشتم چطوری با پیکسارت عکساتونو ادیت میزنید که این همه خوشگل میشه؟

https://t.me/ELDEITY/294 هیچ بخشی مثل کلاغا هیجان نداره کلاغا هم به خاطر اینه که بین ممبر ها محبوب بوده و این محبوبیت برای یکی دو شب نیست و به خاطر حواشی هایی که توش گفته میشه هم هست ولی بخش های دیگه اگه یکم هیجانی باشه به خاطر اینه که ۹۰ درصد مخاطب هاش ممبر های ادمین هستن و ادمین کریتوره و بخش کسایی که کریتور نیستن رو میگن آروم این چیزا از چشم ارشدا دور نیست پس لطفا به خاطر اینکه ادمین رو بد جلوه بدید روحیه هاش رو خراب نکنید چون ادمین زحمت میکشه یه بنر خوب میزنه سوژه میاره و تنها ایراد اینه که آرومه که این دست خودش نیست اصلا

نمیدونم کسایی که میگن اجرای ادمینا آرومه دقیقا چی از ادمین میخوان..؟ ادمین بخش که نمیتونه اون وسط حرکات نمایشی بزنه اون فقط میتونه ریپلای بزنه و ناشناس بذاره حتی ناشناس هارم خودش نمیده که بخواد هیجانیش کنه اگه به اجرا هایی مثل اجراهای اکیرا که بیشتر سعی میکنه دیس و توهین کنه میگن هیجان انگیز که حساس میکنم کی بی سی رو با میدون جنگ باستان اشتباه گرفتن قلم ادمیناتون خوبه و منظم اجرا میکنن بنر ادم رو جذب میکنه و اجرا دقیقه و بعضی ها فقط برای خراب کردن ادمین ها دنبال دلیل میگردن و تنها به اینتیجه میرسن که اجرا آرومه به نظرم همگی خسته نباشی واقعا اجراها جذابه

پس دیگه دخالت بیجا نکنید و فقط اگه انتقاد سازنده ای هست میشنویم این موارد انتقاد نیست دخالت در کاریه که بهتون مربوط نیست

دوستان محترم، اینکه چند نفر رو از چالش انتخاب میکنیم و کیا چه بخشی میگیرن و چه کسایی میتونن بیان تیم و نمیتونن بیان، هیچکدوم از این موارد در کمال احترام به هیچ کدوم از شما مربوط نمیشه

توی چالش اخری که برای کی بی سی برگذار شد به نظرم بهتر بود فقط ۵ نفرو بگیرید چون نفر شیشم و هفتم اونقدرا ذحمت نکشیده بودن

به بخشی هم بود که یه بیو از ادمین داده میشد و تو حدس میزدی.. خیلی وقته اجرا نشده نمیشه دوباره برگرده؟ و در اخر، از تیم خوبتون، ارشد ها و ادمین ها (چه اونایی که قبلا بودن و چه اونایی که الان توی تیم همچنان حضور دارن.) ممنونم، خسته نباشید و ممنون که برای سرگرم کردنمون تلاش میکنید.

توی این چند سالی که کی بی سی رو چک میکردم، چه ادمین های سابق و چه ادمین های جدید عالی بودن و همه تلاششونو میکردن که برنامه ها سرگرم کننده و توی پرفکت ترین حالت خودش باشه. اولین برنامه ای که همیشه دنبالش میکردم و میکنم ترونزه . چه اجرای ویکسلر و چه اجرای دارسی قوین، مجری های خوبین و به بیننده و مهمون خوش میگذره.(البته خب من بیشتر اتوسا رو چک میکنم چون بیشتر میشناسمش..) دومین برنامه ای که از دستش نمیدم معمولا، کلاغای لنفره و نمیشه ازش ایرادی گرفت چون واقعا غیبت دسته جمعی کیف میده=) سومین برنامه کامنتیو، راستش وقتی کارما بود من همیشه چکش میکردم، نمیگم انولا اجرای خوبی نداره، اتفاقا همه تلاششو میکنه ولی من به شخصه خیلی به اجراش و موضوعاتش جذب نمیشم.. چهارمین برنامه GM که ادمینش Acenaعه اگه اشتباه نکنم، یکم به این برنامه کم لطفی میشه، وگرنه متن و گیفای قشنگی میذاره. برنامه بعدی مال وارتانه، ویستا؛ که عین دیس گاید و رنکینگ ویتو به شناخته تر شدن اکیپ کمک میکنه. هر سه برنامه ادمین های بشدت خوش ذوق و مهربونی داره که توی اجرا کردن واقعا سعیشونو میکنن که برنامه کسل کننده نشه. فقط نمیشه توی بخش کانگرتس وارتان، بجز کریتور و لیدر، بقیه اعضای کادر هم تولدشون قرار بگیره؟ میدونم خیلی زیادن.. ولی خب خود کریتور میتونه متن و عکس رو تحویل بده توی این مورد.. ادمین قبلی تا حدودی تو این مورد بیشتر تولد قرار میداد.. البته خب هر طور که ارشد و ادمین صلاح میدونن، صرفا یه پیشنهاد بود. بخش نیوز، Requirement و رجیستر هم یه کمک بزرگ به اکیپ هاست که به بیشتر دیده شدنشون کمک میکنه. بعدی GN، سوال هایی که دیانیرا میذاره، ادمو به فکر فرو میبره و از این نظر جذابه، هر چند من چون خیلی اهل فیلم و سریال و انیمه و گیم زدن نیستم شب هایی که فیلم مربوط به اون ها رو میذاره چک نمیکنم ولی خب چند تاشونو دیدم حتی اونا هم زیبا بودن. یه بخش تقریبا جدید میستری ویتو و سانتیاگو که به شخصه عاشقشم و هیچ هفته ای از دستش ندادم. متن توضیحات و مصاحبه ای که کردن>>> سانتیاگو یه بخش دیگم داره به اسم BTS که اون هم فانه، البته میشه روش بیشتر کار کرد ولی همین الانش هم هر وقت میخونمش لبخند میاد روی لبام. اکتیو هم که جالبه و باز به اشنا شدن بیشتر با اکیپ های شلوغ منجر میشه. گزت که قبلا دست اکیرا بود و بعدش نولان اومد، هر دو نفر عالی بودن و هستن، توضیحاتشون روان و واضحه و اکثرا گیج کننده نیست، البته از وقتی نولان اومده به شیرینی این برنامه افزوده شده. رومر کاروت، توضیحاتی که اول برنامه میده درباره موضوع کامل و با حاله، اجرای ارومی داره ولی این به معنی بد بودن اجراش نیست، اتفاقا دوست داشتنی اجرا میکنه و همیشه چکش میکنم چون برام جالبه. دیسپچ سنپای. اخ این بخش عین کلاس لاس زدنه و توضیحات بنر هم جذابه. ارتور اسکوپ رو خیلی خوب اجرا میکنه و دست رو موضوعات و سوژه های با حالی میذاره. سمیسم لکسون که قبلا با سنپای بود اگه اشتباه نکنم، جفتشون خوب سوژه هایی رو انتخاب میکنن و توضیح میدن، البته این بخش به تلاش بیشتری نیاز داره چون عین بچه وسطی ایگنور میشه با اینکه بچه خوبیه، شاید باید روی توضیحات هر سوژه بیشتر کار کرد. دولبین مداربسته چه ادمین های قبلیش و چه الان که ارتوش ادمینشه جالب و فان بوده. هر چند بنظرم یکم باید خلاقیت بیشتری خرجش بشه. گاسیپ سنپای هم یه بخش دیگه برا غیبت دسته جمعیه و معلومه که خوش میگذره، سنپای هم اجرای به نسبت ارومی داره و البته که توی سبزی پاک کردن نمیشه تند پیش رفت چون سبزی خراب میشه، بخش دوست داشتنی هست و با اجرای ادمینش و عجله نداشتنش، دوست داشتنی ترم میشه. یکی از برنامه ها لنز اذینه که قبلا ادمینش ادرین بود، مصاحبه با اکتیو های کامنتای کی بی سی.. ایده خوبی بود که اجرا شد، البته من همیشه چکش نمیکنم ولی بنظرم اگه توی هر مصاحبه سوالات تغییر کنه جذاب تر و پر مخاطب تر میشه. پردیکشن قبلا با سپهر بود و الان با نولان. موضوعات سپهر بیشتر سمت حواشی هر اکیپ می رفت و جزو برنامه هایی بود که حاشیه سازن، با اومدن نولان یه حالت کیوت و ناز گرفت، جفت اجرا ها رو دوست داشتم. بنظرم جفتش برای این برنامه لازمه و نباید حذف بشه. ریویل استلا هم به بیشتر شناخته شدن اکیپا کمک میکنه و اینکه ممبر ها میتونن تشخیص بدن کدوم اکیپ برای رفتن بهتره چون نقاط قوت و ضعفشون گفته میشه. برنامه ای که همیشه چکش کردم و برام یه سرگرمی بوده و چند بارم شرکت کردم cctv وونیو هست، چه با ادمین قبلیش و چه با وونیو برنامه دوست داشتنی ای هست چون موضوعات فان و به نسبت جدیدی داره.

توی این مدت توی کی بی سی بیشترین بخشایی که برام جالب بود و دنبالشون میکردم یا حتی وقتی سر وقت برنامه نبودم بعد میخوندمش اسکوپ و گاسیپ بوده و به نظرم ادمیناشون خیلی لایقن

مرسی از شما

ادمینای لتر همشون عااالین لتر بخش موردعلاقمه مرسی که نامه هامونو میذارییین

خب پس ادمینا بگید چه وایبی از ادمینای دیگه میگیرین تو یک کلمه توصیف کنین

اجرای ترونز آتوسا و ویکسلر واقعا قویه امیدوارم همینجوری ادامه بدن

ادمینا زیادن واقعا من حوصله این مدل سوالارو ندارم باید بشینم فکر کنم دونه دونه به نظرم سوالتو بقیه ادمینام بگن بهتره هر ادمینی که میشناسن وایبشو بگن

https://t.me/ELDEITY/275 در حد یه کلمه بگید دیگه لطفا

البته بعضیا اون وسط ممکنه دوتا ویس داده باشن یکم زیادتر باشه ولی تقریبی همینه

از سال 96 تا الان حدودا:
از سال 96 تا الان حدودا:

https://t.me/ELDEITY/205 چند نفر تا الان اومدن تو تیم؟

𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸 - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @eldeity