ar
Feedback
UUM CONFESSION 2.0

UUM CONFESSION 2.0

الذهاب إلى القناة على Telegram

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام UUM CONFESSION 2.0

تُعد قناة UUM CONFESSION 2.0 (@uumconfession2_0) لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 455 مشتركاً، محتلاً المرتبة 10 161 في فئة التعليم والمرتبة 1 880 في منطقة ماليزيا.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 455 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 02 سبتمبر, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 381، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 0، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 3.89‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 4.27‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 756 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 830 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 8.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
CONFESSION LINK :https://docs.google.com/forms/d/1C9d9Oydh4bvZxaBpKeDmECzuNp8UhxoNkuUm_Om8BdM/viewform LINK GAMBAR https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScG2naGPVvC700Qj34q2unCvMz5lOhiXVin6w8hfR6nZxeN7g/viewform?usp=sf_link

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 04 سبتمبر, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة التعليم.

19 455
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
+38130 أيام
أرشيف المشاركات
dekat uum ada ke yang main netball saja saja je? macam nak join main 🥹

nak tanya seniors. ada tak link grup nota untuk student pure acc

Ade student pg tak dalam ni ? Anyone ?

OL baru dah ada, belum update course korang lagi tapi dah boleh search course https://learning.uum.edu.my/ss2627/ nama lect takde lagi

omg email MGSP dah dapat korang!!! Lets connect with each other, i have no friend for the induction programme😭 hiiii! drop ur fig @thislittlegardenhere

Any runner dalam uum . I nak mintak tlg pergi cuic . Tk kesah berapa bayaran . Nak as soon as possible

omg email MGSP dah dapat korang!!! Lets connect with each other, i have no friend for the induction programme😭 hiiii! drop ur fig

Harini last utk submit intern offer letter. Kalau i tak dpt submit harini mcm mana? Ada org kata kena bayar rm100 utk extend. Betul ke? Call cuic pun x angkat. Kalau ada org yg tau tlg reply Saya call dah pagi tadi, harini kena submit jugak walau apa pun yang terjadi. Kalau ada chat ws atau email yang nyatakan awak terima, ss je untuk jadikan bukti sementara. Kalau tidak nanti kena intern sesi A262. Kalau 6 bulan tak sempt grad tahun depan. Masih adaa masaa jangan panik

🇲🇾 promo merdeka ⌗ from 31 aug, 12am - 1 sept, 10pm ⟡ disney • private – rm12 ( 2 slots only ) ⟡ netflix • sharing – rm6.50 ⟡ loklok ( sharing ) • basic – rm6.50 • standard – rm9 ⟡ hbo max • standard – rm7 • ultimate – rm9 ⟡ spotify • indplan – rm7 ⟡ youtube • indplan – rm4 • famplan – rm5 ⟡ canva • member 1m – rm1.50 • member 3m – rm3 • edu lifetime – rm10 ⟡ meitu vip+ • private 1m – rm9 ⟡ dazzcam ios • lifetime – rm10.99 ⌗ no duration state = 1 month plan ⌗ processing time: 3 mins - 5 hours ⌗ first come first serve text me on @syirhzzyy if interested!

sd block e ramai senior ye? sa tgk mcm sikit je new intake dpt block e ssh la sa nak buat kwn hm sokayy boleh ja tu buat kawan , best tu block e ada surau dia

ape yg best kat sd ? Chicken chop

omg email MGSP dah dapat korang!!! Lets connect with each other, i have no friend for the induction programme😭

mgsp maybank applicants, dah dapat email kee ??? Dpt, pagi ni. Kamu?

ape yg best kat sd ?

📝 Humanize Assignment dengan Harga Murah! Penat dengan ayat AI yang nampak terlalu formal? Kami boleh bantu jadikan penulisan anda lebih natural, kemas dan mudah dibaca. 💸 Hanya RM8 untuk setiap 20 muka surat ⚡ Siap dalam 15–30 minit ✅ Cepat ✅ Kemas ✅ Mudah berurusan Nak cepat? Terus WhatsApp kami: https://wa.link/exic6z

kalau dh confirm en tempat intern pastu nnti tgh2 bulan dapat tempat elaun lagi mahal kita nak tukar boleh ke? ada effect pape tak? Rasanya haritu ada orang cakap mmg tak boleh tukar melainkan kau ada sebab yang kritikal yang punca dari company tu, pastu kene extend ke kene bayar rm500 tak silap. Boleh cari balik kat atas.

kalau dh confirm en tempat intern pastu nnti tgh2 bulan dapat tempat elaun lagi mahal kita nak tukar boleh ke? ada effect pape tak? klau ada sebab munasabah bole tukar tapi bayar rm500 la kt cuic

kalau dh confirm en tempat intern pastu nnti tgh2 bulan dapat tempat elaun lagi mahal kita nak tukar boleh ke? ada effect pape tak?

Harini last utk submit intern offer letter. Kalau i tak dpt submit harini mcm mana? Ada org kata kena bayar rm100 utk extend. Betul ke? Call cuic pun x angkat. Kalau ada org yg tau tlg reply. Cuba awak call semua company yang awak apply baru ii ni, tanya sama ada awak diterima atau tak. Tadi kawan aku dah pasrah takut tak dpt, pastu dia call semua company yg dia apply bru ii ni, alhamdulillah ada satu dua company yg bgi offer kat dia kata dia berjaya.

anyone ada template resume sudi nak share tak? buat ats style je