ar
Feedback
Doonadiary🔅☁️

Doonadiary🔅☁️

الذهاب إلى القناة على Telegram
1 623
المشتركون
-624 ساعات
+147 أيام
+3330 أيام
أرشيف المشاركات
رسالة صوتية00:19

رسالة فيديو00:41

ما از نهم/دهم خرداد مدرسه میرفتیم برای دوره ی نهایی ها و کلا جمع بندی (بجز دوشنبه ها) هر روز هم امتحان داشتیم هر روز هم بچه ها تقلب میکردن نتایج میومد من ناراحت میشدم)) مقایسه میکردم خودمو با شماها .. با بچه های مدرسه .. مقایسه خیلی بده میدونی ولی گیج شدم نمیدونم شما اگر جای من بودید ، امتحانارو بهتر از من میداید یا بدتر .. کمک 😭

Part1 = 12:30__13:30 30min Part 2=14:00__15:00 10min Part 3= 15:10__16:10 10min Part 4= 16:20__17:20 10min Part 6= 17:30__18:30 10min Part 7= 18:40__19:40

الای قراره شهریور بیادددد

🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭اونو هستم زیادددددد

دارم میام

دوازدهم 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

آزمون های داخلی👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

نهایی ها👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

دلم ی خوش گذرونی مشتی بدون هیچ فکر و استرسی میخواد

من فردا آزمون ریاضی دارم💃💃💃💃💃

ای وای ۲

وای ۲

ای وای😭

سلاممم ،،صبحتون بخیرر 🩰🛁🍵

https://t.me/doonaaay/17944 آخرین تلاش های دانش اموزان سرزمینم برای تعویق انداختن امتحانات: ولی واقعا منم پای-

https://t.me/doonaaay/17937 من توی گروه پیام دادم براش،هرکی پایست بیاد تو گروه تاپیک درسیش باهم هماهنگ بشیم فردا باهم درس بخونیم~ بنظرم حتی ۴/۵ نفرم کافیه تا بتونیم باهم انگیزه درس خوندن بگیریم،هرچند امیدوارم بیشتر باشیم-

رسالة صوتية00:33

رسالة صوتية00:44