Doonadiary🔅☁️
الذهاب إلى القناة على Telegram
1 623
المشتركون
-624 ساعات
+147 أيام
+3330 أيام
أرشيف المشاركات
1 623
ما از نهم/دهم خرداد مدرسه میرفتیم برای دوره ی نهایی ها و کلا جمع بندی (بجز دوشنبه ها)
هر روز هم امتحان داشتیم
هر روز هم بچه ها تقلب میکردن
نتایج میومد
من ناراحت میشدم))
مقایسه میکردم خودمو
با شماها .. با بچه های مدرسه ..
مقایسه خیلی بده میدونی
ولی گیج شدم
نمیدونم شما اگر جای من بودید ، امتحانارو بهتر از من میداید یا بدتر ..
کمک 😭
1 623
Part1 = 12:30__13:30
30min
Part 2=14:00__15:00
10min
Part 3= 15:10__16:10
10min
Part 4= 16:20__17:20
10min
Part 6= 17:30__18:30
10min
Part 7= 18:40__19:40
1 623
https://t.me/doonaaay/17944
آخرین تلاش های دانش اموزان سرزمینم برای تعویق انداختن امتحانات:
ولی واقعا منم پای-
1 623
https://t.me/doonaaay/17937
من توی گروه پیام دادم براش،هرکی پایست بیاد تو گروه تاپیک درسیش باهم هماهنگ بشیم فردا باهم درس بخونیم~
بنظرم حتی ۴/۵ نفرم کافیه تا بتونیم باهم انگیزه درس خوندن بگیریم،هرچند امیدوارم بیشتر باشیم-
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
