ar
Feedback
شین

شین

الذهاب إلى القناة على Telegram

لینک ناشناس من✨ t.me/BluChtBot?start=6ea3af06bfdbad8189

إظهار المزيد
إيران149 235الفئة غير محددة
211
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+27 أيام
-530 أيام
أرشيف المشاركات
قدیمیاش🤌🏻🥲

بهمن تموم شد، ولی زمان توی دی‌ماه متوقف شده.

‏«اگر رنجی از من به تو رسید؛ بدان قبل تو دل خودم هزار بار رنجیده است.»

‏لیسانس من دوتا انقلاب و یه جنگ رو دید و هنوزم تموم نشده.

کاملاً شبیه ماه است. مخصوصاً وقتی که می‌خندد.

يهو ديدى فردا كه بيدار شدى همونى كه الان تو فكرش هستى بر آورده شد دعا ميكنم فردا نوبتت باشه!

سلام shirin هستم! بزن روی لینک زیر و هر حرفی داری بهم بگو. پیامت به صورت ناشناس میرسه پس من نمیدونم تو کی هستی! t.me/BluChtBot?start=6ea3af06bfdbad8189

کم کم به مرحله‌ای تو زندگیت می‌رسی که برای نبودن‌ها بی‌قراری نمی‌کنی، دیر جواب دادن ناراحتت نمی‌کنه، حساسیت‌هات کمتر می‌شن و آدم‌ها رو تو جایگاهی از زندگیت قرار می‌دی که لیاقتش رو دارن.

Arta - Khoda Kooshi (Ft. Mehrad Hidden) OFFICIAL TRACK.mp37.94 MB

کاش یه شاخه لیلیوم تو هلند بودم و نمی‌دونستم خاورمیانه کجاست

Ali Navab - Sekte.mp35.77 MB

ولنتاین؟ خیلی آغوش‌ها برای همیشه نا تموم موندن.

دلتنگم، اما هرگز آویزان کسی نمی‌شوم؛ عشق، به حرمتِ خواسته شدن، محترم است.

‏دلم می‌خواد بهت بگم اگه یه مدت دوستیمون صمیمی تر بود ولی بعضی وقتا مثل قبل نیستم و حرف نمی‌زنیم منو ببخش، خودمم بخاطرش غمگینم. من حتی خودم نمی‌دونم دارم با زندگیم چیکار می‌کنم. نمیدونم تو طول روز چیکار می‌کنم که روزام شب می‌شه و سرم شلوغه، ولی واقعا دارم جون می‌کنم و هرلحظه ممکنه از هم فرو بپاشم. فقط لطفا منو فراموش نکن تا وقتی همه چیز درست بشه. (برای دوستام🫂)

‏هرچی سنم بالاتر میره درک می‌کنم چرا بعضی از مردم یه دفعه ناپدید میشن و یه زندگی شخصی و ساکت رو انتخاب می‌کنن.

نمیتونم باور کنم ۱ ماه گذشت :)))

آنچه مقدر است،‌ خواهد آمد؛ آرام بمان. که اضطراب، هیچ سرنوشتی را دگرگون نمی‌کند.

Reza-Bahram-Shabhaye-Bad-Az-To-Slow-Version-128.mp32.55 MB

من بهت گفتم عیبی نداره،ولی بعدش خیلی ذوقم‌کور شد،برق چشمام خاموش شد،من گفتم عیبی نداره ولی تا دلت بخواد عیب داشت!