ar
Feedback
شین

شین

الذهاب إلى القناة على Telegram

لینک ناشناس من✨ t.me/BluChtBot?start=6ea3af06bfdbad8189

إظهار المزيد
إيران149 235الفئة غير محددة
211
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+27 أيام
-530 أيام
أرشيف المشاركات
دلم یه اتفاق خیلی خیلی خیلی خوب می‌خواد از اینا که اصلا باورت نمیشه، چند روز مدام بهش فکر می‌کنی و می‌خندی و حالت خوبه.

اما عزیزِ من، آیا کسی هم ترسید که دیگر تو در زندگی‌اش نباشی؟

اوضاع جورى شده كه اگه شما بتونى سيگارو قهوه ويه كانفيگ ارزون براى خودت تهيه كنى از افراد مرفه جامعه محسوب ميشي.

چقدر دختر بودن سخته، همش دلت میخواد یه چیزی بخری.

‏دلم میخواد اضطراب روزمره وجود نداشت. این کم و زیاد شدن اشتها وجود نداشت. اینکه همش انگار تو دلم دارن رخت میشورن وجود نداشت. اینکه نمیتونم راحت و بدون کابوس بخوابم وجود نداشت. اینکه حس میکنم همش باید بدوم تا برسم وجود نداشت.

من یه مقدار کمی برام حوصله مونده ، اونم جدا کردم واسه اونایی که باهاشون حال میکنم ارتباط کمتر ، کیفیت بیشتر ، ذهن آروم تر …

"Lilo friendship"
"Lilo friendship"

به یاد آورده شدن خیلی حس خوشایندیه، که آره این‌ها رو دیدم یاد تو افتادم، از فلان چیز خوشم اومد برای تو گرفتم، این آهنگ وایب ت
به یاد آورده شدن خیلی حس خوشایندیه، که آره این‌ها رو دیدم یاد تو افتادم، از فلان چیز خوشم اومد برای تو گرفتم، این آهنگ وایب تو رو می‌ده، یه جای خفن دیدم باید یه‌بار با هم بریم. احساسات واقعی، شیرین و خوشحال‌کننده...

به یاد آورده شدن خیلی حس خوشایندیه، که آره این‌ها رو دیدم یاد تو افتادم، از این کتاب خوشم اومد برای تو گرفتم، این آهنگ وایب ت
به یاد آورده شدن خیلی حس خوشایندیه، که آره این‌ها رو دیدم یاد تو افتادم، از این کتاب خوشم اومد برای تو گرفتم، این آهنگ وایب تو رو می‌ده، ببین آسمون چقدر قشنگه، یه جای خفن دیدم باید یه‌بار با هم بریم. احساسات واقعی، شیرین و خوشحال‌کننده...

خب تلاش کردی نشد؟ فدای سرت! خواستی، نداشتی؟ عیب نداره،دیگه نخواه! بودی و نبودن؟ نباش! چرا دیگه روحیتو ببازی؟ به قول مولانا: چو نخواهی، رنجی نماند!

ولی با یسریا دور دور بی هدف توی ماشین هم حال میده ! مهم ادمشه🤍

چیزی در وجودم بیدار شده او را برخلاف نسخه های قبلی ام بسیار دوست دارم او قوی تر ، بی تفاوت تر و بی نیاز است از تمام انسان ها ✨

هنوز فرصت نکرده ایم زندگی‌ کنیم تا الان هرچه بود صرف دوام آوردن شد

این اخلاقایی که شما بهش افتخار میکنین تو داروخانه یه قفسه جدا داره

‏آدم راننده شوتی و مواد فروش باشه به مراتب اضطرابش کمتر از کسیه که شغلش تو ایران به اینترنت وابسته‌ست.

Khodaye Asemoona.m4a3.47 MB

زندگی همينطوريش هم خيلى سخته و خيلى بايد تلاش كنيم تا زنده بمونيم، حداقل تو رابطه هاتون آدم امنى باشيد و رابطه‌ رو انقدر پیچیده و سخت نكنيد، به جاى خيانت كردن و اذيت كردن هم كنار هم باشيد، متعهد باشيد، خودتون رو اصلاح كنيد وبه هم عشق بديد، حداقل اينطورى يكم زندگی قابل تحمل تر ميشه.

راستش دیگه هرچی شد، شد.

لیمو
لیمو