ar
Feedback
Cafè Mossad

Cafè Mossad

الذهاب إلى القناة على Telegram

🔻Cafè-mossad channel 🔸lead by پارلمان کافه موساد 🔺@Bloody_gate

إظهار المزيد
إيران109 983الفئة غير محددة
776
المشتركون
-424 ساعات
-47 أيام
+1430 أيام

جاري تحميل البيانات...

القنوات المماثلة
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
الإشارات الواردة والصادرة
---
---
---
---
---
---
جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+76
في 4 قنوات
مايو '26
+27
في 4 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+12
في 2 قنوات
Get PRO
مارس '26
+1
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+208
في 11 قنوات
Get PRO
يناير '26
+113
في 9 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+141
في 12 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+146
في 9 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+255
في 6 قنوات
Get PRO
سبتمبر '250
في 2 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+36
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '250
في 1 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+58
في 1 قنوات
Get PRO
مايو '250
في 1 قنوات
Get PRO
أبريل '250
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '250
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '250
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '250
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '240
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+28
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '240
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '240
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '240
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '240
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '240
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '240
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '240
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '240
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '240
في 1 قنوات
Get PRO
يناير '24
+12
في 0 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
27 يونيو0
26 يونيو0
25 يونيو+1
24 يونيو0
23 يونيو0
22 يونيو+4
21 يونيو+2
20 يونيو0
19 يونيو+2
18 يونيو+1
17 يونيو+3
16 يونيو+3
15 يونيو+3
14 يونيو+9
13 يونيو0
12 يونيو0
11 يونيو+1
10 يونيو+5
09 يونيو+5
08 يونيو+2
07 يونيو+3
06 يونيو+5
05 يونيو+2
04 يونيو+22
03 يونيو0
02 يونيو0
01 يونيو+3
منشورات القناة
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad

2
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
126
3
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
129
4
لا يوجد نص...
162
5
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
147
6
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
152
7
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
155
8
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
164
9
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
160
10
لا يوجد نص...
178
11
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
181
12
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
183
13
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
188
14
پس از دی‌ماه خونین و کشته شدن پنجاه هزار تن از دلیران نوادگان بزرگ مرد تاریخ شاه بابک خرمدین. بنده در تلگرام متنی نوشتم. متنی پر از خونخواهی و انتقام کور از مادرجندگان مسلمان. در ظاهر فقط یک متن ساده بود اما در پشت آن تمام انرژی انتقام و خشم انباشته شده به یک فریاد سیاسی فرهنگی عمیق تبدیل شد. فریادی که بعد از مدتی خود آدم را به خنده می‌اندازد از این همه حماقت و توهم بیهوده. نمی‌خواهم فراخوانی بدهم و کسی را تحریک کنم چون عواقب آن روشن است. روشن‌ترین مثال همان دی‌ماه خونین بود که پنجاه هزار تن از بهترین دلیران این سرزمین با گلوله‌های رژیم و سرکوب وحشیانه به خاک افتادند. مقصر شخص رضا پهلوی نبود. خودم هم فکر می‌کردم اگر مردم متحد شوند و خیابان‌ها شلوغ شود می‌شود کاری کرد اما نه. تاوان این اگاهی تلخ از دست دادن پنجاه هزار انسان شریف و نجیب بود. باید به این عدد اندیشید. پنجاه هزار. پنجاه هزار تن که قربانی توهم اتحاد شدند اما راز موفقیت سازماندهی بود نه اتحاد!. حالا تمام امید ظاهری این ملت به نمایندگانی شده که در خارج زندگی می‌کنند. توییت می‌زنند. مصاحبه می‌کنند و وعده ایران آزاد می‌دهند. با این جمهوری مادرجندگان حرامزاده نمی‌شود به صورت دموکراتیک برخورد کرد. باید به رادیکال‌ترین شیوه‌های ممکن حمله کرد. ایران سوریه نیست و فرهنگ آن بسیار متفاوت است اما باید شیوه‌ای از مبارزه را اجرا کرد که این سرزمین را از چنگال ارتجاع سرخ و سیاه نجات دهد. رژیم با غارت نفت و گاز مردم با اعدام‌های دسته‌جمعی با زندان‌های پر از شکنجه و با حمایت مالی از تروریست‌های منطقه‌ ای مثل حوثی‌ها خودش را زنده نگه داشته و هر روز قوی‌تر می‌شود. مایه ننگ و شرمساری مطلق است که در سرزمین بابک خرمدین صدای طبل و فریاد زینب و حسین گوش فلک را کر کرده. بنده دیگر آن ملی‌گرای قدیم ساده‌لوح نیستم. از ته قلبم فریاد می‌زنم که از این سرزمین نفرت دارم. سرزمینی که به اواره‌ای کامل از چپاول خوک‌های اسلامیست بدل شده. نمایندگان به ظاهر ایران‌پرست در طول پنجاه سال قتل و غارت و جنایت حتی نتوانسته‌اند یک کمانچه داخل تهران بیاورند. حالا دغدغه اصلی مردم این است که اسلحه‌هایشان را دزدیدند. بعد از جنگ چهل‌روزه این حرامزادگان شیعه قوی‌تر و پرروتر و احتمالا منسجم‌تر شده‌اند. کلانتری‌های نابودشده را بازسازی می‌کنند تا با یک موج حمله ساده از بین نروند. دستاورد این نبرد فقط کشته شدن پنجاه هزار تن از فرزندان بابک بود. در عین حال که این مادرجنده‌ها هر روز قوی‌تر می‌شوند نمایندگان خارج‌نشین از تغییر رژیم دموکراتیک و اصلاحات حرف می‌زنند. نمیدانم آیا با توییت و مصاحبه می‌شود مقابل بچه‌شیعه کلاش چفیه‌به‌سر که اسلحه به دست دارد و آرزویش کشتن نسل بابک است ایستاد. خیلی وقت‌ها با خودم می‌گویم آیا اصلا ایران از چنگال این سیاه‌کاری‌ها آزاد می‌شود یا اینکه ایران بعد از بابک دیگر مرده است. این سرزمین با فساد اقتصادی وحشتناک با تورم و فقر مطلق با سانسور و فیلترینگ و با بسیج و سپاه پاسداران که میلیاردها دلار از جیب مردم دزدیده برای سرکوب هزینه می‌کند به گورستانی از امید تبدیل شده. اما هنوز ذره‌ای امید دارم که روزی بتوانیم این سرزمین را حداقل نصفه و نیمه از چنگال این خوک‌ها آزاد کنیم. این سرزمین باید با زور اسلحه با جنگیدن با چنگ و دندان و با خون و آتش آزاد شود. درمورد امریکا هم بگویم هیچ وقت خیانتی به مردم نکرد چون اصلا پیمانی با آنها نبسته بود. آنها فقط منافع کشورشان را اهمیت می‌دهند و حق هم دارند. نکته عذاب‌آور این است که شور و هیجان انتقامی که داشتیم بی‌راهه مصرف شد. بی هیچ دستاوردی. فقط حرف حرف و حرف. این سرزمین فعلا در چنگال خائنین و مادرجندگان اسلامیست تا روزی که اسلحه به دست بگیریم. در اخر نوشته ام را با دو بیت شعر به پایان میرسانم. گرچه فتاده‌ام دور فرسنگ‌ها ز میهن هرگز نبردم از یاد رسمِ وفای بابک امروز روز پیکار هنگام نو شدن‌هاست از جای خود بپاخیز ایران به پای بابک ★ Bloody gate
163
15
من 𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
من 𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
238
16
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
197
17
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
241
18
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
208
19
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
256
20
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
206