ar
Feedback
𝗔𝗨𝗧𝗢𝗣𝗛𝗜𝗟𝗘

𝗔𝗨𝗧𝗢𝗣𝗛𝗜𝗟𝗘

الذهاب إلى القناة على Telegram
855
المشتركون
-4224 ساعات
-137 أيام
-2730 أيام
أرشيف المشاركات
بعد بچها من همیشه اونی بودم که ایگنور میشده

من یه خوشگل غمگینم

فقط کس میگید

همتون خوشگلید

https://t.me/kill4ff/12884 منظورتتت چیههه ؟برو خداروشکر کن قیافه به این خوبی داریی بعد من باید چی بگم

کاش چرت بود ؛)

عه

چشم

همه خوشگل و پرو پسندن

https://t.me/kill4ff/12884 چرا چرت میگی؟

https://t.me/kill4ff/12872 پاشو بیا پیویم بچه جون

https://t.me/kill4ff/12875 برای چی کسی مثل تو خوشگله مظلومه رو دوست نداشته باشن ؟

اره

اینو یادتون باشه

خوشگلا الان رو کارن

نه

نظر لطفتونه همگی❤️

خیلی خوشگلی