ar
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

إظهار المزيد
1 114
المشتركون
+124 ساعات
+317 أيام
+11430 أيام
أرشيف المشاركات
نمیشه حالا ما سه تاش باشیم

Repost from N/a
⚠️ پست ریپ- شده + به همراه کپشن بالا و این پیام رو فوروارد کنید . ده چنل اول 𝖨𝖣 قرار بدید، موزیک وایب اکانت تون رو تقدیم کنم . ده چنل دوم، با پروف- چنل شون مودبرد بزنم . و مابقی چنل ها، بگم چند درصد، مافیا/معشوقه مافیا هستند . ظرفیت تا وقتی خط بخوره ;

Repost from N/a
sticker.webp0.22 KB

Repost from N/a
ㅤㅤ⎯🥊 𝖪𝗂𝗌𝗌 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗌𝖾𝗑⠀ֹ⠀𝖡𝗅⠀ְ⠀𝄄ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ﹫𝖩𝗈𝗈_𝖩𝖾𝖺𝗄𝗒𝗎𝗇𝗀ㅤㅤㅤㅤ

sticker.webp0.42 KB

نازی

بزن به نظرم کارات قشنگن

چنل نداری؟

sticker.webp0.33 KB

برگام کارت درسته ها

https://t.me/eclixxe/36268 خودم زدم عشق کن

حسودی کردی کوچولو

چه پک خوشگلی

sticker.webp0.22 KB

منم برم سر بزنم به چنلم

حالا تو بمون پیش عشقات و بیبی هات

sticker.webp0.50 KB