ar
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

إظهار المزيد
1 124
المشتركون
+724 ساعات
+367 أيام
+12930 أيام
أرشيف المشاركات
غمم گین، کاش منم شرکت میکردم.

کتابه چجوری بدم..

نه خدانکنه

فدای چشمای توام میشم

هعی

به منم بده بخونمش

خیلی کاراکتر جذابیه

منم عاشقشم

اره

خیلی ارتیستش هم کارش درسته

چراکسی نازم نمیکنه

حسودیم شد

عمو فدای چشمات بشه خواهش میکنم

دلام عمو میسی که فوروارد کردی خواستم‌ بگم خوشحالم کردی بوسبوس برات 😭💘💘💘💘

یجور میگم حالا امگار یارو کارکتره باهامه واقعا

تایپمه

اقاییه؟ اونم خیلی جذابه😭

کرکتراش کلا خوشگلن

ماشالله دوتا داف

خانمیه؟ پارنتره؟

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾 - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @eclixxe