ar
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

إظهار المزيد
1 125
المشتركون
+724 ساعات
+367 أيام
+12930 أيام
أرشيف المشاركات
sticker.webp0.13 KB

😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ینی جنم دوستم ندازه؟

اره حداقل جن عاشقم نشده

ببخشید ببخشید ولی خیلی بامزه بود

احتمالا مستقیم پرت کنم سمت رحم

میحواستم بعد ایتکه باهاش شیک زدن پرتابش کنم سمت یکی بعدشم که خونشو تمیز کردم خودمو یاهاش یکشم

میخندی؟؟؟؟

میخندی؟!؟!

جانم

اشکال نداره حداقل احتمال بارداری کاهش یافت

نگرانت بوده شاید

دهنت سرویس

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

اره

بدبختی من اینه معمولا اینطور میشه عادت دارم ولی وقتی عقب بیوفته یا نوسان پیداکنه بعدش بدتر میشم

یه ایده بهتر دارم

واقعا مرگ میحوام

📬 یک نجوا برای ‌ 𝗁𝖺𝗀𝖾𝗇 ‌ 𝗎𝗋 𝗆𝖺𝗇 ارسال شد

ساتور؟