ar
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

إظهار المزيد
1 111
المشتركون
+324 ساعات
+317 أيام
+10930 أيام
أرشيف المشاركات
اه

ه

چرا داداشیتت

نه

اونم خوبه به هرحال که اتنا داداشیمه

م

من فقط دودول زنم میخورخ

واقعا میخواستم سرمو بکوبم به دیوار

گشنمه بچه ها شامتون چی بود؟

ولی نمیشه

تا مرزش میمونه

Just human

نه زیاد میگن ولی

دودولمو بخور بابا

مثل اینکه یکی جدیده تا ته نگاه نکردم

گریه میخواستم بکنم

گقت اره فلان

بابا همین الان یه پست دیدم

عه

؟؟؟+*×*!££@@.؟؟؟؟؟؟