𝗖𝘆𝗽𝗵𝗲𝗿 𝗸𝗶𝗹𝗹𝗲𝗿
الذهاب إلى القناة على Telegram
ㅤ 'BTS' paved the way☆°. Unknown: @cypherkillerbbot
إظهار المزيد1 520
المشتركون
-124 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
+8230 أيام
أرشيف المشاركات
1 520
+1
خب قبل از بررسی لاین اول باید یه ماجرا رو مرور کنیم، ماجرایی که به رسوایی آجیل مشهور شد.
تو تاریخ ۵ دسامبر ۲۰۱۴، چو هیون آه، تاجر و دختر رئیس و مدیرعامل وقت شرکت Korean Air، سوار پرواز شماره 086 با رجیستری HL7627 از فرودگاه جان اف. کندی نیویورک به مقصد فرودگاه اینچئون شد
چو توی بخش فرست کلس هواپیما نشسته بود.
قبل از بلند شدن هواپیما، به چو آجیل ماکادمیا توی بستهبندی دربسته داده شد، چیزی که به همه داده میشد ولی چو انتظار داشت آجیل توی بشقاب سرو بشه.
بعد از دادن آجیل توی بسته، چو به شدت عصبانی شد و سر دو-هی مهمانداری که آجیل رو آورده بود فریاد زد
بعد سرمهماندار پارک چانگ-جین رو صدا کرد تا شکایت کنه که چرا آجیل توی بشقاب سرو نشده.
طبق گزارشها، چو دستور داد که سرمهماندار زانو بزنه و طلب بخشش کنه و چندین بار با لبه تبلت، روی انگشتای پارک کوبید و بعد دستور داد تا به گیت برگردن تا پارک رو از هواپیما بندازه بیرون و اخراجش کرد، این در حالی بود که هواپیما آماده بلند شدن بود و هرگونه بازگشت به گیت میتونه ایمنی پرواز رو تهدید کنه
1 520
کیپاپر: هیععععععع نامجون گفته
You are the best woman, best vagina
نامجون زن ستیز بد 😡😡😡😡
بیاید ببینیم نامجون واقعا توی آهنگ Joke این رو گفته؟
1 520
و حالا میرسیم به چیزی که کصپاپر سالهاست پدر خودش رو بابتش جنده کرده، یعنی آهنگ Joke
1 520
+1
نمیدونم ولی ما وقتی یه زن شروع میکنه به تخریب بقیه زنها تا خودش رو بالا ببره، بهش نمیگیم بدبچ، میگیم پیک می
1 520
+2
لیریک هایی مثل من "خوشگلم تو زشتی"، "من لاغرم تو چاقی" که باعث تخریب اعتماد به نفس بقیه میشن
بازی توی سریالی که از شدت گوهی بودنش کنسل شد و حتی قسمت آخرشم پخش نشد
اجرا توی مکانی که توالتاش به شکل دهن خانوما درست شده
از نظر فندوم فرشته اینا اشکالی نداره چون اونا زنن 🫢
1 520
جدا از میس اینفو و میس ترنسلیتش، حتی نمیدونه سکس سانگ چیه.
از طرفی میگه لیریک های پرابلماتیک بپ چون توسط زن گفته میشن هیچ اشکالی ندادن و اتفاقا ساید بدبچ اونا رو نشون میدن 😍😍😍
1 520
+3
فندوم بلینک که بدجوری از بورینگ بودن فیوش خسته شده بود دیروز سطح جدیدی از ابله بودن رو به وجود آورد.
1 520
نه تو خوندن، نه تو دنس، نه تو مدلینگ، نه بازیگری نتونستین درگش کنید، با کون؟ کون فوتوشاپ شده؟
1 520
بزرگترین عشق، آرمی
فصل اول ما، آرمی
زیباترین، آرمی
بال های ما، آرمی
جوونی ابدی ما آرمی
خوشبختی ما، آرمی
جهان ما، آرمی
خون، عرق و اشک ما آرمی
بزرگترین عشق آرمی
تنها و فقط آرمی ما
1 520
🐱 طرفدارای ما ARMY صدا زده میشن، اسمش خیلی قشنگه
🐱 تلفظ فرانسویش میشه "Ami" یعنی دوست، توی انگلیسی هم یعنی ارتش
🐱 انگار قراره ازمون در برابر همهچی محافظت کنن
تولد قشنگترین فندوم دنیا مبارک 🎀💜
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
