ar
Feedback
D Rez

D Rez

الذهاب إلى القناة على Telegram
231
المشتركون
+124 ساعات
+27 أيام
+430 أيام
أرشيف المشاركات
بنظرتون دخترا قلب دارن؟

با توخمات باز

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ حوصلم سر

داداش وضعیت مملکتو

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ چرا ترک نمیدی

ببخشبد

ریدم ببهشید

بفرست دیگه کیرم تو عمت

رضا

آره

منو دو داری

داداش نفهمیدم ولی اوکی

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ایدیتو بده داش به رادین مردانی که به من که آقای هفتم بده که اره

میو

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ دوست دارم

بوی زنا زد بالا از ناشناش

منطقیه

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ در حال ارسال پیام ناشناس به Nonchalant هستی. می‌تونی هر حرف یا انتقادی که تو دلت هست رو بگی چون پیامت به صورت کاملا ناشناس ارسال می‌شه!

رارین

زندگی :