ar
Feedback
D Rez

D Rez

الذهاب إلى القناة على Telegram
232
المشتركون
+224 ساعات
+27 أيام
+230 أيام
أرشيف المشاركات
حق

با پا بگایه

حیفه کیرم نیست؟

چشم

رادین ناموستو بگایه

باز شروع شد😂😂😂😂

کوسننت یالله

نیستی

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ بده بیرون کیرته

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ریدم تو ناموست

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ کسمادرت

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ سلام بنیامینم

کامل دوست دارم ازادیو ولی شماها دیگه ته کسخلید

باز خود دادنید

اینجوری توهم هیچ ترکی از منه ارتیست نمیشنوی کسخل

ولی خب

پس این تعصبو بزارید کنار نه اینکه نگم کیرمو تو ناموسه خمینی

چه ترک بزنم چه نزنم

خدا بیامرزه ولی من چه بخام چه نخام این داغ همیشه تو سینمه