ar
Feedback
D Rez

D Rez

الذهاب إلى القناة على Telegram
229
المشتركون
-124 ساعات
+17 أيام
+230 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from brrat
قصد دارید چنله داش رادینو ۲۰۰ تاکنید یه انریلیز ازم گوش بدید؟

Damn bro sorender

به ادرویت و هودادکا هم همینو گفتی؟

بیت بلد نیستم بزنم دا

جدید بزن

دا بیت انتخاب کن

کونی خان شد ۲۲ تا ریکشن پروژه رو شروع کن دیگه

P Diddy – I Need a Girl (Part 2).mp36.54 MB

امشب بود ک فهمیدم که چقدر تنهام

بود عشقم

خنده دار نبود برات

ریدم

رسالة صوتية00:10

Repost from brrat
رسالة فيديو00:04

کیر بابا

کیر تو اونی که فکر‌ میکنه دوسش ندارم‌جدی

و اینو بگم‌ واقعا در حقم برادری کردش این چندسال

کلا کیری بودم بابت این موضوع

بچها رضا تو یه مدتی که اینترنت ملی بود‌ ویروس گرفته بود

عشقمی