ar
Feedback
.𝑰𝒏 𝑫𝒓𝒆𝒂𝒎⊹.

.𝑰𝒏 𝑫𝒓𝒆𝒂𝒎⊹.

الذهاب إلى القناة على Telegram

“𝑾𝒆𝒍𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒉𝒐𝒎𝒆” 𝑂𝑛𝑒𝑖𝑟𝑜𝑠 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑙𝑖𝑠𝑡 : @oneirosmusic 𝐹𝑖𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑛𝑒𝑙 : @Firstkhao_girl 𝑢𝑛𝑘𝑛𝑜𝑤𝑛 : @GodofDream_bot https://t.me/HarfChatBot?start=9b072b8743dc

إظهار المزيد
1 161
المشتركون
-324 ساعات
-47 أيام
-4430 أيام
أرشيف المشاركات
من با کل این سیاااارههه مشکل دارم

در حال حاضر از همه ادما بدم میاد

قبونت✨

https://t.me/FirstKhaoIndream/38351 چشم خیلی خوشحال شدم که پسندیدیش🤍:)

بیشتر از اینکارا بکن🫶🏻

༄ ساحل بودم و در انتظارِ دریا؛ نیامد. زمان گذشت و ترک‌ها آرام‌آرام مرا به سنگ رساندند در زمانی که نمیدانستم کی نرم بودن را جا گذاشته ام . درونم هنوز چیزی حرکت می‌کرد، شبیه خاطره‌ای که راهِ آمدن را بلد است اما اجازه ندارد. حالا اگر نامِ دریا را بیاورند یاد ملثی خوشخالی‌‌ برایم تداعی میشود همانقدر شیرین و تلخ.ایستادم جایی که بازگشت شبیه وعده بود و نبودن، عادت. همه چیز شبیه یک بازگشت بود،جز خود بازگشت..همه چیز بیرونم ساکت شد و درونم پر از صدایی که هرگز به من نمی‌رسید. حالا نه می‌روم، نه می‌مانم؛ فقط می‌دانم بعضی نیامدن‌ها آن‌قدر عمر می‌کنند که به شکل ماندن در می‌آیند و من مانده ام در جایی میان انتظار و سنگ بلکه دور از انتظارم بیایی.
-پــریـآ

جالب بود

Repost from N/a
آدرین جان استون بین جنگ‌های صلیبی، آدرین فرمانده گروهی از شوالیه‌هاست که مأموریت داره از سرزمینش دفاع کنه، قلعه‌های دشمن رو فتح کنه و یادگارهای مقدس رو قبل از افتادن به دست دشمن ها پیدا کنه و برای امپراطور به هدیه ببره. (منم دوست دخترتم دارم انتظارتو میکشم) ویژگی ها شجاع و باانضباط استراتژیست ماهر استاد شمشیر و سواره‌نظام یک فرمانده افسانه ای با شنل قرمز (من دوست داشتم ابی میبود ولی تو با من قهر کردی رفتی قرمز پوشیدی )

Repost from N/a
این پیام رو فور کنین من بهتون بگم اگر یک کرکتر بازی بودین چطوری بودین و چه کرکتری داشتین
حتما جوین باشید

مودبردش خوشگله نه؟😭

او از میاט تمام غم‌هایم جوانـہ زد در خاکے کـہ سال‌ها ؋ـقط با اشک آبیاری‌اش کردہ بودم، میاט ریشه‌هاے درد و خاطره‌هاے پوسیـده،
+3
او از میاט تمام غم‌هایم جوانـہ زد
در خاکے کـہ سال‌ها ؋ـقط با اشک آبیاری‌اش کردہ بودم، میاט ریشه‌هاے درد و خاطره‌هاے پوسیـده، آمـد و آرام‌آرام هر آنچـہ را گماט می‌کردم براے همیشـہ مردہ است، دوباره سبز کرد.
✎ᝰ. #text #photo ⊹˚⋆ ❥𝗙𝗞 𝗳𝗶𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻’𝘀𓃠𝗺𝗼𝘁𝗲𝗹ꫂ ၴႅၴ

راستی روزتون مبارک گرلز

Maybe I’m weaker than I thought.

sticker.webp0.00 KB

دارم از پسش برنمیام:) I guess I don’t have it in me.

sticker.webp0.00 KB

گوگولی من🤏🏻🩷

https://t.me/FirstKhaoIndream/38333 نویسنده مورد علاقم اینو دید😭😭 الان خیلی هپی هستم💞🧚

چه قشنگ :)🫠