ar
Feedback
ꜱᴛᴀᴛᴜꜱ ලන්තය🌚🫀💗"

ꜱᴛᴀᴛᴜꜱ ලන්තය🌚🫀💗"

الذهاب إلى القناة على Telegram

Hii guys !😇 ✨ඔයාලට කැමති විදියෙ quality වට්ස්ඇප් ස්ටෙටස් වීඩියෝ නැරඹීමට හා Download කිරීමට අපේ Chanel එකට Join වෙන්න. 😌පුළුවන් තරම් මේක share කරල sup එකක් දෙන්න,👇 Owner @Shehara_chamod Paid promotion @Shehara_chamod

إظهار المزيد
1 766
المشتركون
-324 ساعات
-147 أيام
-6530 أيام
أرشيف المشاركات
https://t.me/sinahamandiraya කට්ටිය මෙක්ට join වෙන්න ❤️😊

Repost from N/a
⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️ ‼️CHANNEL එකේ ACTIVE සෙට් එකට ‼️ 🔸අපි ඔන්න ඔයාලට FREE YOUTUBE PREMIERE GIVEWAY එකක් ගෙනවා.🥰🤩 📱හැබැයි මේකේ YO
⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️ ‼️CHANNEL එකේ ACTIVE සෙට් එකට ‼️ 🔸අපි ඔන්න ඔයාලට FREE YOUTUBE PREMIERE GIVEWAY එකක් ගෙනවා.🥰🤩 📱හැබැයි මේකේ YOUTUBE PREMIERE APK  එකක් දෙන්නෙ.🔹🥳✅ ✅ඒ APK එක ගන්න පුළුවන්  පළවෙනි 200ට විතරයි.✨🎁 ✅ඒ PREMIERE APK එක 👑️ˢᴸ x ᴹᴱᴹᴱˢ👑️ මෙන්න මේ CHANNEL එකට තමයි දාන්නේ.😇🌐 💥අපි ඒ APK එක 8.45ට ඒ CHANNEL එකේ දාන්නවා.🌈⚡ ✅FOLDER එකේ උඩම CHANNEL එකේ APK එක වැටෙයි.🎉💤 💎GIVEWAY එකට JOIN වෙන්න පහළ තියෙන ENTER GIVEWAY දෙන්න.🔗🤲 ⚠️මේ CHANCE එක මිස් කරගන්න එහෙම එපා.🙂☄️

කට්ටිය හැමෝම request කරන් යන්න. අනිවා ෆිල්ම් එක දෙනවා.මගේ යාලුවෙක් කරන්නේ

⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫ ⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️ 🌈💡ඕන් කට්ටිය අපේ ප්‍රින්සිපල් බලන්න ආසාවෙන් නේද ඉන්නේ☄️💬⌛ ⚡️⚠️අපි අපේ ප්‍රීන්සිපල් ඉක්මනට දෙනෝ⚠️☄️
⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫ ⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️ 🌈💡ඕන් කට්ටිය අපේ ප්‍රින්සිපල් බලන්න ආසාවෙන් නේද ඉන්නේ☄️💬 ⚡️⚠️අපි අපේ ප්‍රීන්සිපල් ඉක්මනට දෙනෝ⚠️☄️ 🔗🖥එක නිසා දැන්ම join වෙලා ඉන්න😎

⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️ ⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫ 🌈ඕන් කට්ටිය අපේ ප්‍රින්සිපල් බලන්න ආසාවෙන් නේද ඉන්නේ👀🙂 ☄️⚠️අපි අපේ ප්‍රීන්සිපල් ඉක්මනට දෙනෝ⚠️⚡️ 🔗
⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️ ⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫ 🌈ඕන් කට්ටිය අපේ ප්‍රින්සිපල් බලන්න ආසාවෙන් නේද ඉන්නේ👀🙂 ☄️⚠️අපි අපේ ප්‍රීන්සිපල් ඉක්මනට දෙනෝ⚠️⚡️ 🔗එක නිසා දැන්ම join වෙලා ඉන්න😎

⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️ ⭐️සීමිත පිරිසකට පමණක් දෙන අනගි අවස්ථාවක් මෙන්න⚡️🔔 💠ඔයා ඕන හැම දෙයක්ම මේකේ තියෙනවා❤️‍🔥 🔻Films 🔻TV series 🔻S
⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️ ⭐️සීමිත පිරිසකට පමණක් දෙන අනගි අවස්ථාවක් මෙන්න⚡️🔔 💠ඔයා ඕන හැම දෙයක්ම මේකේ තියෙනවා❤️‍🔥
🔻Films 🔻TV series 🔻Status vedio 🔻Memes
  ‼️ඔය වගේ ගොඩක් දේවල් තියෙනවා🌐☄️ ▶️💯දැන්ම යට button එක click කරලා active කර ගන්න 🔗🔥

sticker.webp0.26 KB

⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️ ⚠️Telegram එකෙන් හැම අවුරුද්දේම එක පාරක් දෙන මේ  Offer එක තාම Activate කර ගත්තේ නැද්ද මේක දෙන්නේ පළවෙනි 200 දෙනාට විතරයි 🔻ආයේ මෙහෙම Chance එකක් එන්නේ ලබන අවුරුද්දේ ‼️ඒ නිසා තවත් බලා බලා ඉන්නේ නැතුව දැන්ම මේක              Activate කර ගන්න