ar
Feedback
Earn Money By Cricket

Earn Money By Cricket

الذهاب إلى القناة على Telegram
1 041
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-127 أيام
-5930 أيام

جاري تحميل البيانات...

سحابة العلامات
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
الإشارات الواردة والصادرة
---
---
---
---
---
---
جذب المشتركين
يوليو '25
يوليو '250
في 0 قنوات
يونيو '250
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '25
+1
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '250
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '25
+2
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '250
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '250
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '24
+5
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+26
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '24
+37
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '24
+186
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '24
+1 555
في 0 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
01 يوليو0
منشورات القناة
ලේසියෙන්ම ගොඩයන්න බලන් ඉන්න අය වෙනුවෙන් ඔන්න මුල ඉදන් තියෙනවා 👇 https://youtu.be/E_z3a0h0GxM?si=VbtW2S9Pmi82_e1r 🗯️🗯️🗯️🗯
ලේසියෙන්ම ගොඩයන්න බලන් ඉන්න අය වෙනුවෙන් ඔන්න මුල ඉදන් තියෙනවා 👇 https://youtu.be/E_z3a0h0GxM?si=VbtW2S9Pmi82_e1r 🗯️🗯️🗯️🗯️🗯️🗯️🗯️🗯️🗯️🗯️

2
https://youtu.be/E_z3a0h0GxM?si=VbtW2S9Pmi82_e1r මෙන්න මුල සිට සරලව මුදල් හොයන විදිය💪 Rejister වෙන ලින්ක් එක මෙන්න 👇 https://888shrt.com/LANKA888 💎💎💎💎💎💎💎
103
3
අද කවුරු දිනයිද?නිවැරැදිව නම් කර සල්ලි හොයන්න🤟 LSG OR DC?
අද කවුරු දිනයිද?නිවැරැදිව නම් කර සල්ලි හොයන්න🤟 LSG OR DC?
154
4
අපේ Perdition එක 100% හරි 👑 CSK WON MATCH👑 1000 ක් දාපු අයට අඩුම 1800 වඩා ( 800 ) PROFFIT👑 2000 ක් දාපු අයට 3600 වඩා ( 160
අපේ Perdition එක 100% හරි 👑 CSK WON MATCH👑 1000 ක් දාපු අයට අඩුම 1800 වඩා ( 800 ) PROFFIT👑 2000 ක් දාපු අයට 3600 වඩා ( 1600 ) PROFFIT 👑 Congratulations 🤩 නොදන්න Crash Game ගහල සල්ලි ලොස් කරගන් නැතුව.. හැමෝම දන්න Cricket වලින් ලේසියෙන්ම ගොඩයන්න පුලුවන් 🤩 අද මැච් එකටත් ලෑස්ති වෙන්න👑
147
5
හෙට ඉදන් මාස දෙකක් පුරාවට දවස ගානේ Ipl බලල මුදල් උපයන්න ලෑස්තිද? 🤟 සල්ලි එවෙලෙම ලංකාවේ ඕනෑම බැංකුවකට ගන්න පුලුවන්.. දැන්ම Ac
හෙට ඉදන් මාස දෙකක් පුරාවට දවස ගානේ Ipl බලල මුදල් උපයන්න ලෑස්තිද? 🤟 සල්ලි එවෙලෙම ලංකාවේ ඕනෑම බැංකුවකට ගන්න පුලුවන්.. දැන්ම Account එකක් හදල Ready වෙන්න 👇https://888shrt.com/LANKA888 ලින්ක් එකෙන් ගිහින් Rejister වෙන්න පුලුවන් ෆෝන් Num එක හරහා.. 888 Starz  හරහා මුදල් උපයන හැමෝම වෙනුවෙන් පලමු Deposit මුදල Double කරගන්න පුලුවන් 😱 කරන්න තියෙන්නේ Rejister වෙද්දී Promo Code එකට     LANKA888    ලබාදෙන්න😚 හෙට ඉදන් Ipl වල ජයග්‍රහණය කරන කණ්ඩායම තෝරා රුපියල් වලින්ම මුදල් උපයන්න ලෑස්ති වෙන්න
86
6
දැන් යන Match එක අපේ Prediction අනුව 52% CSK දිනී කියල හිතනවා👑 දාන අයට දැන්ම දාන්න පුලුවන්⛔
දැන් යන Match එක අපේ Prediction අනුව 52% CSK දිනී කියල හිතනවා👑 දාන අයට දැන්ම දාන්න පුලුවන්⛔
92
7
හවස Match එකේ SRH දිනී කියල දාපු අය ඉන්නවද Win කරපු🤟🤟🤟🤟🤟
හවස Match එකේ SRH දිනී කියල දාපු අය ඉන්නවද Win කරපු🤟🤟🤟🤟🤟
96
8
RCB WIN කරල දාපු අය💪 ඔන්න පලවෙනි මැච් එක ඉවරයි..දිනපු අයට congratulations 👑 හෙට මැච් වලින් හමුවෙමු..හෙට ඉදන් Predition දෙන්
RCB WIN කරල දාපු අය💪 ඔන්න පලවෙනි මැච් එක ඉවරයි..දිනපු අයට congratulations 👑 හෙට මැච් වලින් හමුවෙමු..හෙට ඉදන් Predition දෙන්නම්💪
127
9
لا يوجد نص...
117
10
ලෑස්ති වෙන්න හැමෝම අද කව්ද දිනන්නේ? KKR OR RCB? දැන්ම නම් කරල සල්ලි දිනාගමු
ලෑස්ති වෙන්න හැමෝම අද කව්ද දිනන්නේ? KKR OR RCB? දැන්ම නම් කරල සල්ලි දිනාගමු
111
11
අද ඉදන් එහෙනම් පටන් ගමු💪 අද මැච් එකේ දිනන Team එක නම් කරල සල්ලි හොයමු👑 උඩ Post බලල වැඩේ පටන් ගන්න ලෑස්ති වෙලා ඉන්න...හවස් ව
අද ඉදන් එහෙනම් පටන් ගමු💪 අද මැච් එකේ දිනන Team එක නම් කරල සල්ලි හොයමු👑 උඩ Post බලල වැඩේ පටන් ගන්න ලෑස්ති වෙලා ඉන්න...හවස් වෙද්දී Prediction එකක් ගේන්නම් ...ජය වේවා හැමෝටම👑
121
12
හෙට ඉදන් මාස දෙකක් පුරාවට දවස ගානේ Ipl බලල මුදල් උපයන්න ලෑස්තිද? 🤟 සල්ලි එවෙලෙම ලංකාවේ ඕනෑම බැංකුවකට ගන්න පුලුවන්.. දැන්ම Ac
හෙට ඉදන් මාස දෙකක් පුරාවට දවස ගානේ Ipl බලල මුදල් උපයන්න ලෑස්තිද? 🤟 සල්ලි එවෙලෙම ලංකාවේ ඕනෑම බැංකුවකට ගන්න පුලුවන්.. දැන්ම Account එකක් හදල Ready වෙන්න 👇https://888shrt.com/LANKA888 ලින්ක් එකෙන් ගිහින් Rejister වෙන්න පුලුවන් ෆෝන් Num එක හරහා.. 888 Starz  හරහා මුදල් උපයන හැමෝම වෙනුවෙන් පලමු Deposit මුදල Double කරගන්න පුලුවන් 😱 කරන්න තියෙන්නේ Rejister වෙද්දී Promo Code එකට     LANKA888    ලබාදෙන්න😚 හෙට ඉදන් Ipl වල ජයග්‍රහණය කරන කණ්ඩායම තෝරා රුපියල් වලින්ම මුදල් උපයන්න ලෑස්ති වෙන්න
212
13
ලින්ක් එකෙන් ගිහින් Rejister වෙන්න පුලුවන් ෆෝන් Num එක හරහා.. 888 Starz හරහා මුදල් උපයන හැමෝම වෙනුවෙන් පලමු Deposit මුදල Double කරගන්න පුලුවන් 😱 කරන්න තියෙන්නේ Rejister වෙද්දී Promo Code එකට LANKA888 ලබාදෙන්න😚 හෙට ඉදන් Ipl වල ජයග්‍රහණය කරන කණ්ඩායම තෝරා රුපියල් වලින්ම මුදල් උපයන්න ලෑස්ති වෙන්න
167
14
https://888shrt.com/LANKA888
174
15
හෙට ඉදන් පටන් ගන්න IPL MATCH වලින් සල්ලි හොයන්න පටන් ගමු....හෙට සිට හැමෝම වෙනුවෙන් SIGNAL ලබාදෙනවා💪 රුපියල් වලින්ම උපයල බැංක
හෙට ඉදන් පටන් ගන්න IPL MATCH වලින් සල්ලි හොයන්න පටන් ගමු....හෙට සිට හැමෝම වෙනුවෙන් SIGNAL ලබාදෙනවා💪 රුපියල් වලින්ම උපයල බැංකුවටම මුදල්😱
224
16
CATI🥳🥳🥳🥳 Binance ❤️ Catizen Auto Bot ගැන දැන්ම බලන්න ලමායි වීඩියෝ එක 👇👇👇👇👇👇👇👇 https://youtu.be/gc_S5vh3erg?si=CEJ
CATI🥳🥳🥳🥳 Binance ❤️ Catizen Auto Bot ගැන දැන්ම බලන්න ලමායි වීඩියෝ එක 👇👇👇👇👇👇👇👇 https://youtu.be/gc_S5vh3erg?si=CEJMwxS8Y-6hK7p3 මේ Airdrop වල Withdraw ගන්න අනිවාර්යයෙන්ම පහල ලින්ක් එකෙන් Binance Account එකක් හදාගන්න දැන්ම ළමායි🔥🔥 මෙන්න ලින්ක් එක 👇👇👇👇👇👇👇👇👇 https://youtu.be/mO7s7fJFE1A?si=_H9C7J_CSpqtcPdL ⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔
966
17
වැඩ පටන් ගමු ළමායි ⛔මුලින්ම කරන්න ඕන පහල ලින්ක් එක Open කරන්න Join Now ගිහින් OKXX Account එකක් හදන්න( මුලින්ම Country එක තෝර
වැඩ පටන් ගමු ළමායි ⛔මුලින්ම කරන්න ඕන පහල ලින්ක් එක Open කරන්න Join Now ගිහින් OKXX Account එකක් හදන්න( මුලින්ම Country එක තෝරන්න ඒවි ඒක තෝරල Mail එකයි Password එකයි දීල හදන්න🔥) 👇 https://www.okx.com/campaigns/earn-dogs-together?channelid=99585032 ⛔දැන් PlayStore එකට ගිහින් OKXX App එක අරන් Install කරගන්න🔥 ⛔ දැන් Mail එකයි Password එකයි දීල ඇප් එකට ලොග් වෙන්න ⛔Log වෙලා Verify Now කියන තැන Click කරල Account එක Verified කරගන්න🔥(Id එකෙන් පුලුවන් ) ⛔දැන් ආයෙත් මේ ලින්ක් එක උඩ Click කරල ඇප් එකෙන් Open කරන්න 👇 https://www.okx.com/campaigns/earn-dogs-together?channelid=99585032 ⛔Task දෙකයි තියෙනේ අලුතින්ම First Time Deposit කරන අයට ๬100$ හෝ ඊට වඩා Ox එකට දාන්න🔥 ( Task වලින්ම එක එක Click කරල දාගන්න පුලුවන් 🔥 ⛔දැන් දෙවෙනි Task එක ඇති..Spot එකේ Dogs Buy කරල Sell කරන්න එවෙලෙම වගේ (Volume එක 100$) ⛔මෙච්චරය කරන්න තියෙන්නේ Task දෙක Completed උනාම පෙන්නාවි🔥මේ මාසෙම ඔයාට ලැබෙන Free Dogs ගාන Account එකට ලැබේවි❤️ ❤️100$ දාන්න බැරි අය දුක් වෙන්න එපා ✋ මේ ලින්ක් එකෙන් Account එක හදල තියාගන්න එයාලට තව අලුත් Campaign එනවා🔥
1 127
18
First Post [ලමායි ස්පොන්සර් Programe එකක් මේක👀] දැනට ඔයාල ඒකේ ගිණුමක් කැමති අය හදාගන්න💥 මේක Investment Programe එකක්🔥 (Sto+1
First Post [ලමායි ස්පොන්සර් Programe එකක් මේක👀]   දැනට ඔයාල ඒකේ ගිණුමක් කැමති අය හදාගන්න💥 මේක Investment Programe එකක්🔥 (Stock Market  වගේ) ඉස්සරහට Post වලින් Details ගේන්නම්👊 කිසිම කෙනෙක් මේකට සල්ලී දාන්න යන්න එපා👊 Rejister වෙද්දීම 50$  Free වවුචරයක් හම්බෙනවා ( Withdraw කරන්න බෑ ) Platform එකේ Demo විදියට පුරුදු වෙන්න්න වැඩ කරන්න විතරයි  ඒක ) මේ ගැන Update මම Daily දාන්නම් Post එකක් විදියට.පහල ලින්ක් එකෙන් Gmail Address දීල Rejister වෙන්න ( වෙනම Gmail එකක් හදල දෙන්න) ⛔50$ වෞචර් එක ලබාගන්න නම් අනිවාර්යයෙන්ම  INVITE  Code කියන තැනට පහල අංක ටික දෙන්න 👇👇👇👇👇 614168 web link: https://snowealth.com/register Invite Code:614168 teregram link:https://t.me/snowealthcommunity Customer Service:https://t.me/ameliawlfz
1 195
19
Ton Coin Will List In Binance 💥 ඔන්න ප්‍රශ්න ගොඩකට සහනයක් වෙන්න යන්නේ🙈😁 TON COIN එක BINANCE Spot එකේ List වෙන්න යන්නේ ලමාය
Ton Coin Will List In Binance 💥 ඔන්න ප්‍රශ්න ගොඩකට සහනයක් වෙන්න යන්නේ🙈😁 TON COIN එක BINANCE Spot එකේ List වෙන්න යන්නේ ලමායි👀 Airdrop Ton Network එකෙන් කරන හැමෝටම ලේසි වෙයි💥 Gas Fee අඩු උනොත් හොදයි🫣 අනිවාර්යයෙන්ම පහල ලින්ක් එකෙන් Binance Free Course කියල දෙන අලුත් Group එකට Join වෙන්න 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 https://t.me/Binancesharkboysl 🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴
1 077
20
Tari 8 @Quiz එකේ උත්තරේ මෙන්න🔥 Fast කරගන්න තව පැය 12යි තියෙන්නේ🥲 Tari Airdrop එක තවමත් පටන් ගත්තේ නැති කෙනෙක් නම් පහල ලින්ක
Tari 8 @Quiz එකේ උත්තරේ මෙන්න🔥 Fast කරගන්න තව පැය 12යි තියෙන්නේ🥲 Tari Airdrop එක තවමත් පටන් ගත්තේ නැති කෙනෙක් නම් පහල ලින්ක් එකේ Post එක බලල දැන්ම පටන් ගන්න 👇👇👇👇👇👇👇👇 https://t.me/Binancesharkboy/429 🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴
1 230