2 955
المشتركون
+624 ساعات
+27 أيام
+2630 أيام
أرشيف المشاركات
2 954
Gehackt? Digitale gegevens Frans?
https://www.instagram.com/p/DYU1TGPshzp/?igsh=MWZ6eWdvczB4YXFiZA==
Geweldig digitale oplossing voor probleem die niemand heeft.
2 954
https://www.facebook.com/share/v/17isuJPSTP/
Engelsman gearresteerd in eigen woningcamera opname, voor het vernielen van wapen.
2 954
+1
Bontenbal hoort het expres verkeerd. Deze show was van te voren afgesproken. Niet in de laatste plaats omdat er een inschatting is gemaakt dat Lidewij wel uit te lokken is nu ze zwanger en hormonaal is. Het is met afstand het smerigste debat van dit jaar. Alle lof aan Lidewij. De rest van de kamerleden die aan gangstalking deden aangaande Lidewij zijn mensen van laag allooi en verantwoordelijk voor de verarming en verloedering van NL, daar kan geen twijfel over bestaan.
2 954
Beste Mona,
Gisteren in het debat met Lidewij konden wij uw ware aard zien. Dank daarvoor.
Een ieder heeft kunnen zien dat het u niet om Nederland gaat, maar om het niet inhoudelijk framen van een 28-jarige vrouw die de omvolking wil stoppen.
En waarom koos u daarvoor? Enkel en alleen om stemmen af te snoepen. Want ondanks dat u wel bij elke talkshow mag aanschuiven, staat FVD nog altijd mijlen voor op u.
Dit smerige politieke spel heeft jou, net als Gidi Markuszower vorige week, de das om gedaan. Een lachwekkende vertoning van een vrouw die zich profileert als het “sociale” geluid.
Maar gelukkig word je gedekt door Nieuws van de Dag, de Telegraaf, De Nieuwe Wereld en alle andere media waar je regelmatig aanschuift.
Daarom voelde u zich ook zo vrij om deze interruptie te doen. Zij zullen het toch niet benoemen wat u daar deed, dat weet u zelf ook.
En over je vraag of de Joden achter de omvolking zitten, daar kunt u het interview op mijn kanaal Krispijnpunt met Kevin MacDonald kijken.
Maar de nieuwsgierigheid zal u ontbreken. Net zoals u pleitte voor de ongeteste vaccinaties, net zoals 5G “Crowd Control” erdoorheen jaste én net zoals u verantwoordelijk was voor de Nota Ruimte.
2 954
Beste Mona,
Gisteren in het debat met Lidewij konden wij uw ware aard zien. Dank daarvoor.
Een ieder heeft kunnen zien dat het u niet om Nederland gaat, maar om het niet inhoudelijk framen van een 28-jarige vrouw die de omvolking wil stoppen.
En waarom koos u daarvoor? Enkel en alleen om stemmen af te snoepen. Want ondanks dat u wel bij elke talkshow mag aanschuiven, staat FVD nog altijd mijlen voor op u.
Dit smerige politieke spel heeft jou, net als Gidi Markuszower vorige week, de das om gedaan. Een lachwekkende vertoning van een vrouw die zich profileert als het “sociale” geluid.
Maar gelukkig word je gedekt door Nieuws van de Dag, de Telegraaf, De Nieuwe Wereld en alle andere media waar je regelmatig aanschuift.
Daarom voelde u zich ook zo vrij om deze interruptie te doen. Zij zullen het toch niet benoemen wat u daar deed, dat weet u zelf ook.
En over je vraag of de Joden achter de omvolking zitten, daar kunt u het interview op mijn kanaal Krispijnpunt met Kevin MacDonald kijken.
Maar de nieuwsgierigheid zal u ontbreken. Net zoals u pleitte voor de ongeteste vaccinaties, net zoals 5G “Crowd Control” erdoorheen jaste én net zoals u verantwoordelijk was voor de Nota Ruimte.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
