OPENSTAR️
⛔️اولین و بزرگترین چنل اخبار و حواشی کالاف موبایل همراه با اوپن لابی۲۴ساعته 📣اولین اوپن لابی ۲۴ساعته در ایران 📣اتحادیه مشترک تمام اوپن لابی ها STARNEWS : @Openstarnews_bot Ads : @Openstar_ADS Owner : @Z3roski Admin : @igrimend
إظهار المزيد📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام OPENSTAR️
تُعد قناة OPENSTAR️ (@codm_openstar) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 13 394 مشتركاً، محتلاً المرتبة 9 550 في فئة التكنولوجيات والتطبيقات والمرتبة 24 117 في منطقة إيران.
📊 مؤشرات الجمهور والحراك
منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 13 394 مشتركاً.
بحسب آخر البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 6 177، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -33، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.
- حالة التحقق: غير موثّقة
- معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 5.42%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 5.42% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
- وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 726 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 726 مشاهدة.
- التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 8.
- الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل gap, حاشیه, مذاکره, ترامپ, ویتکاف.
📝 الوصف وسياسة المحتوى
يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
“⛔️اولین و بزرگترین چنل اخبار و حواشی کالاف موبایل همراه با اوپن
لابی۲۴ساعته
📣اولین اوپن لابی ۲۴ساعته در ایران
📣اتحادیه مشترک تمام اوپن لابی ها
STARNEWS : @Openstarnews_bot
Ads : @Openstar_ADS
Owner : @Z3roski
Admin : @igrimend”
بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة التكنولوجيات والتطبيقات.
تا این که بالاخره شانس بهشون رو کرد و اوباما رئیسجمهور شد. اون نهتنها با ایران خوب بود، بلکه عملاً طرف ایران رو گرفت، اسرائیل و بقیه متحدای آمریکا رو کنار زد و یه جون تازه و خیلی قدرتمند به ایران داد.
صدها میلیارد دلار پول و حتی ۱.۷ میلیارد دلار پول نقد رو با هواپیما فرستادن تهران و دو دستی تقدیمشون کردن
. اونقدر پول بود که انگار بانکهای واشنگتن، ویرجینیا و مریلند رو خالی کرده بودن. وقتی پولها رسید، مقامهای ایرانی خودشون مونده بودن باهاش چیکار کنن! تا حالا اونهمه پول یهجا ندیده بودن و دیگه هم نخواهند دید. پولها رو با چمدون و کیف از هواپیما پایین آوردن و ایرانیها از خوششانسیشون شوکه شده بودن
. ایران بالاخره بزرگترین آدم سادهلوح رو پیدا کرده بود؛ یه رئیسجمهور ضعیف و احمق به اسم اوباما. اون واسه آمریکا فاجعه بود، البته نه به بدی «جو خوابآلود» بای
د
ن! ایران 47 سال آمریکا رو سر دَوونده، با بمبهای کنار جادهای نیروهای آمریکایی رو کشته، اعتراضات داخلی رو سرکوب کرده و اخیراً هم 42 هزار معترض بیسلاح و بیگناه رو کشته و بعدش به آمریکا خندیده. اما دیگه قرار نیست بخندن! ⚡CHANNEL : @Openlobbys 🌚 Gap : @Gpopenstar ⭕️ @Openstarnews_bot ارسال حواشی ⭕️ آخرین حواشی و اخبارکالاف،کاستوم ۲۴ساعته 💳
روغن جامد 375%
روغن مایع 308%
برنج خارجی 208%
مرغ ماشینی 191%
برنج ایرانی 173%
تخم مرغ ماشینی 170%
وقتی ناوشکنهای موشکانداز نیروی دریایی آمریکا داشتن از تنگه هرمز رد میشدن و میرفتن سمت خلیج عمان، حملات «بدون دلیل» ایران رو رهگیری کردن و بعدش هم در قالب دفاع از خودشون، جواب دادن.
نیروهای ایرانی با موشک، پهپاد و قایقهای تندرو به سمت ناوهای USS Truxtun ، USS Rafael Peralta و USS Mason حمله کردن، ولی هیچکدوم از تجهیزات یا نیروهای آمریکایی آسیب ندیدن.
همه تهدیدها رو نابود کردیم و چند مرکز نظامی ایران که مسئول این حملات بودن رو زدیم؛ از جمله محلهای پرتاب موشک و پهپاد، مراکز فرماندهی و همینطور مراکز اطلاعاتی و شناسایی
.
آمریکا دنبال بالا بردن تنش نیست، ولی همچنان آمادهست که از نیروهای آمریکایی محافظت کنه.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
