ar
Feedback
ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

الذهاب إلى القناة على Telegram
7 147
المشتركون
-1524 ساعات
-1237 أيام
-9730 أيام
أرشيف المشاركات
همینی که ایشون گفت.

از عرزشی حالم بهم میخوره، از مسلمونایی که میخوان بگن عرزشی نیستن و این اون اسلام نیست و کیر بیشتر دو تاتون جفت همین خفه‌مون کردین

ببخشید من از صبح ۲۴ ساعته کیرم تو بیت رهبریه کم برینید تو اعصابم

و در نهایت من بازم ریدم تو اون اسلام و محمد و امام زمانت باهم.(البته اگه اصلا وجود خارجی داشته باشه)

https://t.me/simbalious/49977 الان جز خودمون هیچکس نمیتونه حقمون و بگیره، نه امام زمان و نه باقی توهمات و خیالاتتون

با کی داری بحث میکنی... اگه متوجه میشد که نمیومد طرفداری یه پدوفیلو بکنه.

https://t.me/simbalious/49977 تو خود همون قرآنی که میگی هم کلی چیز زن‌ستیزی وجود داره.

تنها امام زمانی که واسش انتظار کشیدم اکانت توییتر امام زمان بود.

«امام زمان میاد حق بچه هامونو میگیره» نه عزیزم...شما بشین منتظر امام زمان خیالیت بمون تا بیاد...ما هم خودمون حق بوه هامونو میگیریم.

ولی خب واقعیت اینه که "چو بخت عرب بر عجم چیره گشت، همه روزِ ایرانیان تیره گشت"

دوساعت تایپ کردم پاک کردم.

سلام و درود دوستان به اسلام و حضرت محمد توهین نکنید به خدا قسم به خدا قسم حضرت محمد خودش اگه الان اینجا بود سر همه ی اینایی کبچه هامونو کشتن میبرید دنبال اسلام واقعی باشید مبدا اسلام عربستان بوده ولی دین اونجا نیست اینها این دینو تحریف کردن الان خابی و هانده ارچل هم مسلمونن ولی فرق دارن حافظ قرانو با قلبش درک میکرد اون خودش گفته مباش پی آزار و هرچه خ اهی کن که در شریعت ما جز این گناهی نیست ولی اینا اسلامو تحریف کردن و به تسمش بجه کشتن تو رو خدا اینا رو با اسلام واقعی پیوند نزنین ایشالا امام زمان حق بچه هامونو میگیره

❗️نشر حداکثری؛ پرسشنامه‌ی ابعاد قتل عام دی‌ماه ۱۴۰۳❗️ پرسشنامه ای برای اینکه یه تخمین درست‌تر و بهتر از تعداد جاویدنامان و جا
+1
❗️نشر حداکثری؛ پرسشنامه‌ی ابعاد قتل عام دی‌ماه ۱۴۰۳❗️ پرسشنامه ای برای اینکه یه تخمین درست‌تر و بهتر از تعداد جاویدنامان و جانبازان اخیر به دست بیاد ساخته شده؛ روی این لینک بزنید و به این سوال‌ها جواب بدید؛ بخش الزامی فقط چهارتا سوال خیلی ساده و کوتاه در مورد حلقه شخصی اطراف شماست. در ضمن پرسشنامه فاقد مشخصات هویتیه و فقط از امکانات گوگل برای اطمینان از فقط یک رای و جلوگیری از حملات سایبری استفاده شده. فارغ از اینکه کسی از اطرافیانتون آسیب دیده یا نه، این پرسشنامه رو پر کنید.

نبینید. جدی میگم...هرچیزی تو این مدت دیدنش باعث میشه طوری ناراحت بشید که نتونید به هرنحوی له مبارزه ادامه بدید و انرژیتون گرفته بشه رو نبینید...اینا اتفاقا هدفشون ریدن توی روح و روان ماست.

https://t.me/simbalious/49972 آره ولی اینام تریبونشون گرفته بشه به نفع ماست حداقل :( میبینم مرگ بچه هامونو مسخره میکنن قلبم ریش ریش میشه

این کسخلا همیشه وجود دارن؛ نظر شخصی من الان حمایت کردن از بچه هایی که بازداشت یا مفقود شدن یا حکمشون اومده مهمتره.

من نمیبینم ولی شما خواستید برید ریپورتشون کنید. چنلای این کسخلا رو میبینم عصبی میشم....ترجیح میدم همون تایمو بذارم سر ایمیل زدن و..

دایی میشه از تریبونت استفاده کنی اینم فور کنی ؟ :( 🫶🏻 خودم تازه دیدمش ولی دیلی ندارم https://t.me/MoonlitMourner/2933