ar
Feedback
Score A+ together

Score A+ together

الذهاب إلى القناة على Telegram

make sure if nak share something from this group , letak credit ! since february 2023 owner @hiddoublea

إظهار المزيد
8 248
المشتركون
-424 ساعات
-397 أيام
-13930 أيام
أرشيف المشاركات
link tengah error sekarang , sbb banyak yang check ~

go gaissssss

seminit je lagi gais

semoga batch 08 mendapat keputusan yang terbaik untuk urusan dunia juga urusan akhirat kita insyaAllah aamiin . 🫂❤️‍🩹
semoga batch 08 mendapat keputusan yang terbaik untuk urusan dunia juga urusan akhirat kita insyaAllah aamiin . 🫂❤️‍🩹

10 MINS LEFT

15 mins

24 minit ~

bagi ibubapa baca ni

Spmnetic

Baca doa ni🌷

photo content
+3

myresultspm.moe.gov.my Official website of spm results🌷

Student yang dapt result blh dm sir kalau mo tanya anything hihi @irwansyah0107

lebih kurang 2 jam lagi

akak mimin nk minta maaf sngat2 lately ni tkde update apa2 langsung pasal bahan belajar pqs dngn psi.. rasa takut tu overwhelming sngat.. and akak cuba distract diri utk buat bnda lai dlu sblum hadapi hari yng besar esoknya nnti.. Inshaallah.. after dpt result, when im fully prepared, I'll start doing classes and share more pqs n psi notes, bi iznillah.. doakan akak mimin dngn kawan2 08 ye..🥹🌷

Assalamualaikum wbt adik2 n kawan2 smuanya.. min bihah tkleh lena dri tdi.. so min nk ckap sikit oke..🥹 teruntuk rakan seperjuangku 08.. ada yng bole lena ke? sbb bila bihah cuba nk lelap tdi bihah tk bole nk tido langsung.. even dh try amik wudhu and everything else, bihah still tkleh tido.. ada yng sama situation mcm bihah sini?🥹 and min bihah pn nk cakap sikit.. apa2 keputusan yng keluar esok.. jngan SESEKALI : -rendahkan diri awak -rendahkan usaha awak -epat putus asa -salahkan diri sndiri -dngar komen negatif n bwk direct ke hati -broke down no.. don't.. okei..?🥹🌷 I know ALL OF YOU DID try your best.. the best of the best la i just know it, even if you keep denying it.. i know you've done everything you could.. okei..?🥹 DON'T HATE. OR BLAME. yourself..🌷 takde usaha yng sia2.. keep that in mind oke..? now, tido.. sleep.. rest. let your mind rest. let yourself rest. korang tk keseorangan🫶🏻🌷 min bihah doakan, semoga pada 31/3/2026 esoknya, smua batch 08 dlm satu Malaysia menangis dngn air mata kegembiraan. Min bihah doakan supaya Allah SWT HARAMKAN satu pun subjek yng G dlm result korang. min bihah doakan supaya korang dapat BANGGAKAN mak ayah korang🌷s and most importantly.. min bihah doakan smua dapat tidur dngn nyenyak malam ni..🌷🥹

ITS A DAYYY !!!!! GOODLUCKKK 08 !!!!

batch 09 , InshaAllah kita jumpa tak lama lagi !

thankyou sebab ajar kakdaa banyak benda , jadikan kakdaa and my channel sebagai pilihan dalam kehidupan spm korang. im so sorry sebab kakdaa tak banyak membantu , thankyou juga kepada admin admin kakdaa sbb banyak membantu kakdaa 🤍 love you guys 😘

tkboleh lah mcmni , cepatnya korang besar