ar
Feedback
02:08

02:08

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

إظهار المزيد
855
المشتركون
+224 ساعات
-17 أيام
+930 أيام
أرشيف المشاركات
امروز داشتم فک میکردم ک قمی ها چقد آدم های بی بخاری ان‌ نه آب شرب دارن نه مونوریل دارن نه هوا دارن نه جای تفریحی دارن نه چهارتا شهر دارن. فقط بهشون گفتن شما کلانشهرید‌

بابا این آخوندا اگه میخواستن مملکت خوبی درست کنن، شهری ک خودشون توش زندگی می‌کردنو آباد میکردن نه اینکه بعد ۵۰ سال هنوز با دبه و کارت میرید دم اون ماسماسک‌هایی‌ ک شبیه تلفن عمومیه ک آب بگیرید

بعد جالب اینجاست ک اخوندا هم دم دستشونه‌

چیزی اماده نداشتم بی مزه ترینشو پیدا کردم برات😂
چیزی اماده نداشتم بی مزه ترینشو پیدا کردم برات😂

اینو کسی نمیدونه ولی خودم با محل زندگیم شوخی میکنم و حتی جدی میکنم بگو راحت باش

داداش کجایی ای میخوام جوک قومیتی بگم

دارم میگم برید با عشق درس بخونین حقیقتش منم با عشق درس خوندم. ولی خب خیلی ب خودم فشار آوردم. از درس خوندن پشیمون نیستم. از فشاری ک ب خودم آوردم پشیمونم

در کل که آره زندگی کنین رفقا درس هم جزو زندگیه‌ ها. نرید بگید 02:08 گفت درس نخون. نه. 02:08 ب زنده و مرده اش میخنده اینو بگه

رتبه ۶۸۰۰ اینا شدم درصدامم‌ خوب بود ولی انقد همه‌چیز رو به کف پام گرفته بودم ک همون روز پشیمون شدم و حتی پیگیر نشدم ک ببینم رشته رو آوردم یا نه

یادمه با رتبه ۷۰۰۰ میگرفتن اون رشته رو من کلا ۵۵ روز خوندم. از اواسط اردی‌بهشت شروع کردم ب خوندن تا تیر

تازه یه بار واسه رشته چهارمی هم رفتم کنکور دادم

مادرم همیشه میگفت طوری درس بخون ک از درس خوندن لذت ببری از اون طرف بابام سنگ بنای یه کمال‌گرایی بی نهایت رو درونم گذاشت واسه همین هیچوقت استرس درسو‌ نداشتم ولی نتیجه اش واسم مهم بود رفته رفته ک تونستم اون باگ های ذهنمو بشناسم دیگ نتیجشم واسم مهم نبود

واسه درس هیچوقت خودتونو مقصر ندونین

منم فردا امتحان تاریخ و دارم و خداییش مهمه ولی برام مهم نیست و حس میکنم مقصرم که برام مهم نیست چهار روز فرجه داشتیم

برادر مرام و معرفت

https://t.me/ZER0TW08/6868 دیگه تکرار نمیشه❤️

علیکم علیکم علیکم

سلام سلام سلام

میتونی بری پیش یه روانکاو و بهت برنامه بده

https://t.me/ZER0TW08/6866 اخه تنها هدفم برای اینده همین درس خوندن و ادامه دانشگاهه و شاید با خودت بگی خب اگه هدفته چرا نمیخونی و نمیدونم واقعا نمیدونم گوشی بد تمرکزمو ازم گرفته