ar
Feedback
02:08

02:08

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

إظهار المزيد
855
المشتركون
+224 ساعات
-17 أيام
+930 أيام
أرشيف المشاركات
اینجا بذارم پیاماتونو‌ یا نه؟ 👍👎

شبانه های لب هایت لبانه‌ های شب هایت http://t.me/HidenChat_Bot?start=1155324413

🙄 Emad O Dolah Mosque - Kermanshah #Shirin Series May 25

photo content

photo content

photo content

هنوز اون شب رو یادمه. هنوز اون امیدی که داشتم که گل بزنیم رو یادمه. هنوز اون فریادهای خوشحالی ای که توی حیاط ساعت یک شب میزدم رو یادمه. هنوز پریدن توی بغل داداشم رو یادمه. و خب چشمام خیس شد با یادآوری‌شون. کی گفته پسرا احساس ندارن؟ کاش زمان متوقف می‌شد. همه رفتن.

photo content

خیلی رفتار زشتیه که وارد فوتبال میشید و همه رو عاشق خودتون می‌کنید و یهویی میگید خب بسه دیگه این بازی، بازی آخرمه و خداحافظ.
خیلی رفتار زشتیه که وارد فوتبال میشید و همه رو عاشق خودتون می‌کنید و یهویی میگید خب بسه دیگه این بازی، بازی آخرمه و خداحافظ.

photo content

photo content

Paveh.jpg7.15 MB

photo content

Emad O Dolah Mosque - Kermanshah #Shirin Series May 25
Emad O Dolah Mosque - Kermanshah #Shirin Series May 25

photo content

- بیا تا واسه یه بارم که شده بگیم تو کویرمون‌ بارون باریده. - اومدی. بارون بارید.

از اسب و زمینش که عکس گرفتم بهش گفتم میشه از خودتون عکس بگیرم؟ گفت من به درد نمی‌خورم. لباسم مناسب نیست. گفتم بهترین موقعس. د
از اسب و زمینش که عکس گرفتم بهش گفتم میشه از خودتون عکس بگیرم؟ گفت من به درد نمی‌خورم. لباسم مناسب نیست. گفتم بهترین موقعس. داری روزی حلال درمیاری و همین حالت خیلی قشنگه. انتظار این جواب رو نداشت. خندید و اجازه داد. ازش گرفتم و بهش نشون دادم. تشکر و دعوت به پذیرایی کرد. شاید اگر وقت داشتم می‌موندم. ولی یه روز حتما دوباره میام اینجا. Rijab - Kermanshah Province #Shirin Series May 25

photo content

دلم برای شمال تنگ شد اه

مشهد ۳۷ لعنت درجه