ar
Feedback
02:08

02:08

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

إظهار المزيد
854
المشتركون
+224 ساعات
-37 أيام
+230 أيام
أرشيف المشاركات
نه این موقته مال زمان ناشناس بعد ناشناس بازش میکنم

الان نگاه کردم دیدم فوروارد کانالتم بستی. داداش شل کن برخیز بیا بیرون از خودت. بقیه حتی نمیتونن عکساتو فور کنن

آره تو فکرم بود مدتی ولی خیلی از عکسام خیلیییی قدیمی ان‌ و باید بگردم پیداشون کنم ولی چون تو گفتی دیگ انگیزه شد ک برم بگردم. میذارم

میشه وقتی عکساتو میزاری بدون ادیت شون هم بزاری تفاوت رو متوجه بشیم

گرگان

از بین شهر هایی که تابحال بهشون سفر کردی کدومو واقعا خیلی دوست داشتی از همه نظر

با پیکس آرت و فتوشاپ موبایل گوشیم نرم افزارهای سنگین رو نمیکشه و ADHD ِعزیز و اهمال کاری نمی‌ذاره با لپتاپ فتوشاپ رو یاد بگیرم بنابراین فقط با دیدن عکسای بقیه یه چیزای جدید یاد میگیرم ک روند پیشرفتمو کند کرده

ادیت عکس رو از کجا یاد گرفتی؟ با چی انجامش میدی؟

نه بابا هیچی بارم نیست چطور از عکسام فکر کردی دوره دیدم

دوره عکاسی دیدی؟

همه کسانی که به من پیام میدید بدانید و آگاه باشید که شماها نرمال نیستین

و خب پس درست حس کردم ک داری همینو میگی چون اولش همین برداشتو کردم بعد دیگ خودت گفتی

والا من گیر ندادم خیلی پیامش شق و رق بود

منظورم اینه اگه یه پیام نرمال از یه آدم نرمال داشتی، پیام موفق باشیه‌ این بنده خدا بود که بهش گیر میدی😂

این چیزا آدم به آدم ب فرق می‌کنه نمیشه با سوال جواب ب نتیجه رسید

و خواستم یه خورده دیدش رو درک کنم

قصد دخالت به حریم خصوصیت رو نداشتم صرفا خواستم ببینم فکرهای خواهرم چجوریه

اینو بخونین رفقا

رخ میخوای چیکار از محتوا لذت ببر

رخ نمی‌نمایی؟