ar
Feedback
PLA$TIC of Astora

PLA$TIC of Astora

الذهاب إلى القناة على Telegram
706
المشتركون
+224 ساعات
+127 أيام
+4930 أيام
أرشيف المشاركات

…..

@Radagon9999 Visual artist biad bala

ناززز

ترجیح میدم روم بشینه بخورتم شب بخیر همگی

با بابک رهنما همکاری داری؟ ترجیح میدی رو بابک رهنما بشینی بابک رهنما بخوری یا بابک رهنما بخوری رو بابک رهنما بشینی

دارم ولی ریلیز اونم قطعی نیس

با علی جانک ترکی داری؟

اگه شنیدی چرا میپرسی حالا از کجا شنیدی؟

یانگ برسام و پارسا سی و بچه ها شنیدم تو آلبومن با بچه های جدید کار میکنی تو البوم؟ هستن؟

عاشقشم از طریق راری

با امیر امیکو چجوری کانکت شدی؟ هر کدومتون توی مسیر های جدا آندرریتد هستید واقعا

هست ولی ریلیزش قطعی نیس

توی ترک chantateen خیلی خوب در اومده بود ورست تو اون استایل نمیخوای دوباره کار بدی؟

مث اینکه باید دایره رفیقامونو کوچیک تر کنم قدیمیا حتی

یه چیزی میدونیا….

فلوم ۲۶ اسکاندیناوی 😛

بیخشید یه جاهای نیازه درک کنید

به کص ننت بخندی کیری