ar
Feedback
حـرف‌هایِ‌مَــــهاٰ

حـرف‌هایِ‌مَــــهاٰ

الذهاب إلى القناة على Telegram
686
المشتركون
-324 ساعات
-187 أيام
-12630 أيام
أرشيف المشاركات
من بسیار آدمه " پیام نداد حتما نمیخواد در ارتباط باشیم،پس من مزاحمش نمیشم " هستم.

Harleys-In-Hawaii-1.mp37.12 MB

داری تیکه کلاماشو تکرار میکنی؟ تبریک میگم بگا رفتی.

:)

Erfan-Tahmasbi-Delgir-320.mp37.30 MB

دیگه رو چیزی پا فشاری نمیکنم، شدنی میشه

ولی جمله‌ی "تو جون بخواه" خیلی قشنگه حالا من که جون نمیخوام اما زیباست :)

دلم یه چیز خیلی جالب میخواد، خیلی وقته از ته دل ذوق نکردم.

poobon - Mashin.mp37.33 MB

از نیازمندی ها:)

Abo-Atash-123.mp340.51 MB

حوصلم سر رفته جدی دلم هیجان میخاد،مثلا شهاب سنگ بخوره وسط خاورمیانه.

Shaahrag_Remix3.mp35.53 MB

كسی كه مهم باشه خودش بالا ميمونه نياز به پين نيست‌.

شعور رو به همه هدیه دادن، ولی یه عده هدیه رو وا نکرده پس فرستادن

+4
Demet-Akalin-Aferin-Bana-320.mp38.78 MB

AlishmasAndMehdiJahani-MadyoonamBeTo-320(www.Next1.ir).mp37.51 MB

+2
Cheghadr Tanham.mp34.03 MB

‏من اگه پارتنری مثل خودم داشتم، براش فن پیج میزدم.

یجوری بِم میپرید که اخلاقت بده و فلان انگار با چماق بالاسرتون واستادم خب بقیه خوبن برو با اونا به اخلاق من چیکار داری آخه کم شرایط ؟