حـرفهایِمَــــهاٰ
الذهاب إلى القناة على Telegram
.Beyond words, beyond noise. 💬:http://t.me/HidenChat_Bot?start=6193418647
إظهار المزيد689
المشتركون
-624 ساعات
-177 أيام
-12430 أيام
أرشيف المشاركات
بزرگترین استعدادم چیه؟ ادمایی که باید توی زندان یا تیمارستان باشن رو به خودم جذب میکنم
انکار نمیکنم... دلم تنگ میشه
اما نه برای تو و رفتارای سمی که گاهی منو میشکوند
بلکه برای اون پروانههایی که توی سینم پرواز میکردن، برای حسای قشنگی که توی رگام بالا و پایین میشد ...
برای اونی که متفاوت شده بود با همیشه برای خودم...!
برای منی که چشمام توی آیینه میخندید
یجورایی من برای خودم دلتنگ میشم.
انکار نمیکنم... دلم تنگ میشه
اما نه برای تو و رفتارای سمی که گاهی منو میشکوند
بلکه برای اون پروانههایی که توی سینم پرواز میکردن، برای حسای قشنگی که توی رگام بالا و پایین میشد ... برای اونی که متفاوت شده بود با همیشه، برای خودم...!
برای منی که چشمام توی آیینه میخندید،
یجورایی من برای خودم دلتنگ میشم.
انکار نمیکنم... دلم تنگ میشه اما نه برای تو و رفتارای سمی که گاهی منو میشکوند بلکه برای اون پروانههایی که توی سینم پرواز میکردن، برای حسای قشنگی که توی رگام بالا و پایین میشد ... برای اونی که متفاوت شده بود با همیشه، برای خودم...! برای منی که چشمام توی آیینه میخندید، یجورایی من برای خودم دلتنگ میشم.مهدیه
هر سری فکر میکنم خوب شدم ولی به اعماق قلبم که رجوع میکنم میبینم هنوز که هنوزه شکسته ترینه و درستم نمیشه.
دلم یه Notification میخواد که بعدش زنگ بزنم دوستم و بگم فکر میکنی کیییییی پیام داده
من خیلی بیحوصلم. یعنی ممکنه شما صمیمی ترین و عزیز ترین رفیقم باشی ولی تا چند ماه حال جواب دادن یا سراغ گرفتن ازتو نداشته باشم، بدون اینکه ذره ای از دوس داشتنم کم بشه.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
