ar
Feedback
حـرف‌هایِ‌مَــــهاٰ

حـرف‌هایِ‌مَــــهاٰ

الذهاب إلى القناة على Telegram
679
المشتركون
-224 ساعات
-117 أيام
-10030 أيام
أرشيف المشاركات
میگن خیلی خودتو میگیری ولی نه اینجوری نبود فقط خسته شدم از اینکه آدما اونی نبودن که نشون میدادن منم کشیدم کنار، همین..

بار دیگر سعی کرد در قلب خود دنبال جایی بگردد ، که سخت نشده باشد، اما چیزی نیافت.

Nivad - Mibinamet Az Door (320).mp35.70 MB

با دشمن قدیمیت دوست میشی و از کسی متنفر میشی که یه زمانی باهاش فاب بودی عاشق کسی میشی که قبلا نمیشناختیش و عشق قدیمیتو به کل فراموش میکنی!زمان،عجب چیزه عجیبیه.

به کمی فراموشی و موسیقی بسیار نيازمندم، در جاده‌های دور.

چه عکس قشنگی🥲:)
چه عکس قشنگی🥲:)

غم‌ انگیزه، دارم یچیزی به اسم ذوق رو برای همیشه از دست میدم.

Asef-Aria-Azizam-320.mp38.11 MB

تنهایی های طولانی مدت باعث میشه در عین حال که نمیخوای تنها باشی دلت بخواد که تنها باشی.

asklarim-buyuk-benden(joyamusic)(128).mp35.71 MB

غم‌انگیزترین قسمت رابطه اونجاست که حسین صفا میگه: تصورم از تو دودِ هوا شد رفت...

احساساتم؟ چطور بگویم انگار کند شده‌ است، نه آرزویی دارم نه به چیزی دلبسته‌ام و نه به کسی علاقه مندم.

🤌🏻

یه⁩ ‌ مرحله⁩ ‌ از⁩ ‌ زندگی⁩ هم ‌هست⁩ که بهش میگن: «بی تفاوتی ناشی از⁩ صبر بیش ‌ از⁩ حد» اینجوریه که دیگه مثل گذشته واسه نبودن ها بی قراری نمیکنی، بابت دیر جواب دادن ها ناراحت نمیشی، حساسیت هات کمتر میشه، حسودی کردنات کمرنگ تر میشه و قبول میکنی که گاهی وقتا آدما رو باید با لیاقتشون تنها بذاری..!

Könül Kərimova - Narin - Narin 10dan Sonra _6916209.mp33.22 MB

Nivad - Aslan.mp34.98 MB

دلم از اون ذوق‌ها که بخاطرش خوابت نمیبره میخواد :)

دیگه اینطوری شدم که حتی برام مهم نیست طرف مقابل دروغ میگه یا حقیقت، در هر صورت من هیچی رو باور نمیکنم.

+1
Nivad - Ye Lahze.mp35.90 MB

همزمان گیج، خوشحال، خسته، کلافه، مبهوت، خشمگین، متاسف و نگرانم.