حـرفهایِمَــــهاٰ
الذهاب إلى القناة على Telegram
.Beyond words, beyond noise. 💬:http://t.me/HidenChat_Bot?start=6193418647
إظهار المزيد679
المشتركون
-224 ساعات
-117 أيام
-10030 أيام
أرشيف المشاركات
میگن خیلی خودتو میگیری ولی نه
اینجوری نبود فقط خسته شدم از اینکه آدما
اونی نبودن که نشون میدادن منم کشیدم
کنار، همین..
بار دیگر سعی کرد
در قلب خود دنبال جایی بگردد ، که سخت نشده باشد،
اما چیزی نیافت.
با دشمن قدیمیت دوست میشی و از کسی متنفر میشی که یه زمانی باهاش فاب بودی عاشق کسی میشی که قبلا نمیشناختیش و عشق قدیمیتو به کل فراموش میکنی!زمان،عجب چیزه عجیبیه.
تنهایی های طولانی مدت باعث میشه در عین حال که نمیخوای تنها باشی دلت بخواد که تنها باشی.
غمانگیزترین قسمت رابطه اونجاست که حسین صفا میگه:
تصورم از تو دودِ هوا شد رفت...
احساساتم؟
چطور بگویم انگار کند شده است،
نه آرزویی دارم نه به چیزی دلبستهام و نه به کسی علاقه مندم.
یه مرحله از زندگی هم هست که بهش میگن:
«بی تفاوتی ناشی از صبر بیش از حد»
اینجوریه که دیگه مثل گذشته واسه نبودن ها بی قراری نمیکنی،
بابت دیر جواب دادن ها ناراحت نمیشی، حساسیت هات کمتر میشه،
حسودی کردنات کمرنگ تر میشه
و قبول میکنی که گاهی وقتا آدما رو باید با لیاقتشون تنها بذاری..!
دیگه اینطوری شدم که حتی برام مهم نیست طرف مقابل دروغ میگه یا حقیقت، در هر صورت من هیچی رو باور نمیکنم.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
