حـرفهایِمَــــهاٰ
الذهاب إلى القناة على Telegram
.Beyond words, beyond noise. 💬:http://t.me/HidenChat_Bot?start=6193418647
إظهار المزيد681
المشتركون
-324 ساعات
-157 أيام
-10530 أيام
أرشيف المشاركات
دعوا و بحث کردن با من بیفایدس، چون من بحث نمیکنم که ببرم، بحث میکنم تا عصبیت کنم.
ولی من این طوریم که یهو دلم میخواد از دنیای مجازی ناپدید بشم ولی بعدش یادم میاد با ارزش ترین آدمای زندگیم و اونایی که میخوام باهاشون دور از این فضا وقت بگذرونم همشون مجازین...
خدایا دلت از چی گرفته که اینقدر نشدنها و نرسیدنهای زندگیمون زیاد شده؟! دلتو باما صاف کن قربونت برم ماکه جزتو کسیو نداریم :)
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
