ar
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

الذهاب إلى القناة على Telegram

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

إظهار المزيد
631
المشتركون
-124 ساعات
-17 أيام
-2230 أيام
أرشيف المشاركات
پدرم هیچوقت اجازه نمی‌داد شب بیرون بمونم اما حتی یکبار هم گوشیمو چک نکرد ! اونجا بود ک فرق بین محافظ بودن و مالک بودن رو فهمیدم .

همه می‌دانند... من سال‌هاست چشم ب راهِ کسی سرم ب کارِ کلماتِ خودم گرم است.. تو را ب اسمِ آب؛ تو را ب روحِ روشنِ دریا؛ ب دیدنم بیا ! مقابلم بشین . بگذار آفتاب از کنار چشم‌های کهن سالِ من بگذرد .

ب تو باز خواهم گشت در اولین برف زمستانِ خوزستان، در سی و یکمین روزِ دی ماه، ساعتِ 25:61 دقیقه...

sticker.webp0.05 KB

اگر با شناختن شده نشود چیههههههه

من کورم

واییییییییی

چرا هیچکی نمیگه اشتباه نوشتمممم

واییییی

قول بده

قصد جانم کرده‌ای؟! جانم فدای قصدِ تو .

Repost from N/a
روحم مال خودم است، آن را ب هیچکس نداده‌ام . آن را مثل بعضی‌ها ک قول و قرارشان را فراموش کرده‌اند نفروخته‌ام، روحِ من فروختی ن
روحم مال خودم است، آن را ب هیچکس نداده‌ام . آن را مثل بعضی‌ها ک قول و قرارشان را فراموش کرده‌اند نفروخته‌ام، روحِ من فروختی نیست، ب پایت میگذارمش :]

آنهایی ک بدونِ خداحافظی رفتند، روزی با سلام برمی‌گردند .

آنهایی ک بدون خداحافظی رفتند، روزی با سلام برمی‌گردند .

از نر جماعت چه توقعی داری

sticker.webp0.19 KB

خب ببین واقعا انتخابت اشتباهه، گزینه های دیگه رو برات معرفی کنم؟ ی ارمین هست ۲۲ ساله مهرداد۱۹ البته به نظر من خانوما ی چیز دیگن

هر رنگی دلت خواست بکن