"آبیِدعوتکنندهبهمرگ"
الذهاب إلى القناة على Telegram
اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر میگیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡
إظهار المزيد631
المشتركون
-124 ساعات
-17 أيام
-2230 أيام
أرشيف المشاركات
پدرم هیچوقت اجازه نمیداد شب بیرون بمونم اما حتی یکبار هم گوشیمو چک نکرد !
اونجا بود ک فرق بین محافظ بودن و مالک بودن رو فهمیدم .
همه میدانند...
من سالهاست چشم ب راهِ کسی
سرم ب کارِ کلماتِ خودم گرم است..
تو را ب اسمِ آب؛
تو را ب روحِ روشنِ دریا؛
ب دیدنم بیا !
مقابلم بشین .
بگذار آفتاب از کنار چشمهای کهن سالِ من بگذرد .
ب تو باز خواهم گشت در اولین برف زمستانِ خوزستان، در سی و یکمین روزِ دی ماه، ساعتِ 25:61 دقیقه...
Repost from N/a
روحم مال خودم است، آن را ب هیچکس ندادهام .
آن را مثل بعضیها ک قول و قرارشان را فراموش کردهاند نفروختهام، روحِ من فروختی نیست، ب پایت میگذارمش :]
خب ببین واقعا انتخابت اشتباهه،
گزینه های دیگه رو برات معرفی کنم؟
ی ارمین هست ۲۲ ساله
مهرداد۱۹
البته به نظر من خانوما ی چیز دیگن
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
