ar
Feedback
CleverDevs

CleverDevs

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال کلوردوز خوش اومدین سعی میکنیم چیزایی که بنظر کاربردی هستن رو باهاتون به اشتراک بزاریم 🔥لینوکس 🔥برنامه نویسی فرانت‌اند 🔥برنامه نویسی بک‌اند 🔥اخبار تکنولوژی و... 💢~> @mmdrsdev

إظهار المزيد
9 228
المشتركون
+824 ساعات
+677 أيام
+50530 أيام
أرشيف المشاركات
پاول دوروف : صدها هزار نفر از اسرائیل و سرزمین های فلسطینی در تلگرام ثبت نام می کنند. علاوه بر زبان عربی، ما به تازگی پشتیبانی از زبان عبری را در رابط کاربری تلگرام اضافه کرده‌ایم. همه افراد آسیب دیده باید در این مواقع سخت به اخبار و ارتباطات خصوصی دسترسی داشته باشند. https://t.me/durov/228 @CleverDevs @CleverDevsGp

دوستان متاسفانه چنل وارد ماتریکس شد💔 @CleverDevs @CleverDevsGp
دوستان متاسفانه چنل وارد ماتریکس شد💔 @CleverDevs @CleverDevsGp

خیلی باورش سخته که میبینم اون همه دم و دستگاه شده یکی با پرفورمنس هزار برابر و هارد های 500 گیگابایتی و بالاتر @CleverDevs @C
+1
خیلی باورش سخته که میبینم اون همه دم و دستگاه شده یکی با پرفورمنس هزار برابر و هارد های 500 گیگابایتی و بالاتر @CleverDevs @CleverDevsGp

همونطور که احتمال میدونید تلگرام رو میخوان ریدیزاین کنن یعنی بکوبن از نو بسازن و الان هم دنبال طرح خوبن(برای کسی که بهترین طرح رو بزنه جایزه هم میدن) حالا موافقید دیزاین تلگرام تغییر کنه؟
Anonymous voting

میدونستید میتونید به جای ls -ltrh از کامند la استفاده کنید👌 #linux @CleverDevs @CleverDevsGp
میدونستید میتونید به جای ls -ltrh از کامند la استفاده کنید👌 #linux @CleverDevs @CleverDevsGp

اینم داشته باشید یه وقت مشکلی پیش نیاد براتون @CleverDevs @CleverDevsGp
اینم داشته باشید یه وقت مشکلی پیش نیاد براتون @CleverDevs @CleverDevsGp

ولی من این ل*اشی بازی تلگرام رو درک نمیکنم خب مشکل داری موقع گذاشتن شمارت تو بایو ارور بده چرا بن میکنی @Clever

اگر توی tailwind یه class compoent پرکاربرد دارید میتونید از این روش استفاده کنید. // خود داکیومنت tailwind گفته که زیاد ازش
اگر توی tailwind یه class compoent پرکاربرد دارید میتونید از این روش استفاده کنید. // خود داکیومنت tailwind گفته که زیاد ازش استفاده نکنید فقط پرکاربرد ها // اگه از کتابخونه یا فریمورک های کامپوننت بیس مثل react و vue استفاده کنید بهش نیاز ندارید @CleverDevs @CleverDevsGp

Repost from Foss Station
یه چالش دسکتاپ هم میخوایم بریم جایزش هم کانفیگ یک ماهه نامحدود v2ray هست اسکرین شات از دسکتاپتون و سیستم عاملتون پیوی بفرستید تا ساعت ۱۲ امشب میتونید بفرستید بعدش تا روز جمعه رای گیری ادامه داره @identifier1305

Repost from HICTE Blog
#معرفی یه ابزار خوب برای مشاهده‌ی فایل‌های متنی توی ترمینال، bat هست که فیچر‌های خوبی [مثل syntax highlighting] داره و میشه ب
#معرفی یه ابزار خوب برای مشاهده‌ی فایل‌های متنی توی ترمینال، bat هست که فیچر‌های خوبی [مثل syntax highlighting] داره و میشه به عنوان جایگزین cat ازش استفاده کرد. نصب در Arch 🐧: # pacman -S bat ♦️ Group: @HicteGroup  💬♦️ ♦️ Channel: @HicteBlog 💻♦️

مصداق بارز پیچیدوندن لقمه دور دهن @CleverDevs @CleverDevsGp
مصداق بارز پیچیدوندن لقمه دور دهن @CleverDevs @CleverDevsGp

امروز این پستو دیدم،خواستم بگم با php هم میشه🔥 اول باید ایپی سیستمتون رو توی مودم پیدا کنید تو لینوکس میتونید با کامند ip address پیداش کنید مثلا برای من 192.168.1.5 هست برا شما هم باید اینطور باشه فقط شماره اخرش میتونه متفاوت باشه بعد کافیه برید تو پوشه ای که که میخواید فایلی رو ازش دانلود کنید (با ترمینال) و بعد کامند زیر رو بزنید php -S 192.168.1.5:5000 -t . پورت رو هم هرچی بخوایید میتونید بدید من 5000 دادم بعد میتونید تو گوشی ادرس 192.168.1.5:5000 رو باز کنید و هر فایلی رو خواستید سیو کنید #ترفند @CleverDevs @CleverDevsGp

به کد اکسپلور خوش اومدی 😉☕️ قراره کلی ابزار خفن و باحال معرفی کنیم که بتونی راحتر کد هاتو بنویسی و دیباگ کنی 😍 با کد اکسپلو
به کد اکسپلور خوش اومدی 😉☕️ قراره کلی ابزار خفن و باحال معرفی کنیم که بتونی راحتر کد هاتو بنویسی و دیباگ کنی 😍 با کد اکسپلور یاد بگیر، لذت ببر و بروز باش ⚡😉 👇🏻 @CodeExplore

Repost from جادی | Jadi
بعد از حدود یکسال تلاش دوره آموزشی #گنو #لینوکس تموم شد. ۸۱ ویدئو با کتابچه‌ همراهشون برای هر کسی که می‌خواد لینوکس رو حرفه‌ای بر اساس #الپیک یاد بگیره. بر اساس مسوولیت اجتماعی این دوره رو برای ۱۲ نفر رایگان می‌کنم (: نه شوخی کردم، برای همه رایگان و آزاده. https://www.youtube.com/watch?v=cqfrsmg4BKo&list=PL-tKrPVkKKE0kM18Sg5fqaZW1V2nidAeU

اگه دنبال یه رودمپ React میگردین میتونید یه نگاه به این بندازید @CleverDevs @CleverDevsGp
+8
اگه دنبال یه رودمپ React میگردین میتونید یه نگاه به این بندازید @CleverDevs @CleverDevsGp

توی sass میتونید فانکشن تعریف کنید #sass #scss @CleverDevs @CleverDevsGp
+1
توی sass میتونید فانکشن تعریف کنید #sass #scss @CleverDevs @CleverDevsGp

من خیلی با اهورا نیازی حال نمیکنم ولی نشر دادن این ویدیو خالی از لطف نیست @CleverDevs @CleverDevsGp