ar
Feedback
Psycho

Psycho

الذهاب إلى القناة على Telegram

𝒀'𝒂𝒍𝒍 𝑺𝑴𝑶𝑲𝑬 𝑻𝒐 𝑬𝑵𝑱𝑶𝒀 𝒍𝒕... _𝒍 𝑺𝒎𝒐𝒌𝒆 𝒕𝒐 𝑫𝑰𝑬

إظهار المزيد
253
المشتركون
-324 ساعات
-77 أيام
-2330 أيام
أرشيف المشاركات
هرچی دایره آدمای دورت کوچیک تر، زندگی niceتر

دخترا بعد کور شدن ذوقشون، بی‌رحمانه‌ترین تصمیمات زندگی رو میگیرن.

‏طفلکی آدم، واسه یکم زندگی چه چیزایی تجربه میکنه.

تا اطلاع ثانوی تو این مملکت هیچکدوممون هیچ اینده ای نداریم پس بچسپید به همین لذت های فانی در کنار رفیقاتون…

بوج بت

Happy birthday darling❤️

HBD to me

یادآوری اذیتم میکنه،آلزایمر لطفا!

آرزو میکنم عاشق کسی شوم که هر چه بینمان اتفاق افتاد هرگز غم و اندوه من را ناچیز نشمرد.

هم داره سخت می‌گذره، هم داره زود می‌گذره، هم داره نمی‌گذره.

‏متاسفانه تو رابطه احساسی آدم ساده ای هستم لطفا اگه قرمساقی سمت من نیا

بی‌‌توجهی آدما رو از درون می‌کشه.

به هیچ کس اجازه نده کسی انرژیتو سوء مصرف کنه. اگه بهت زنگ نمیزنن، برو بخواب. اگه بهت پیام نمیدن، گوشیتو بذار کنار و روز خوبی داشته باش. اگه معلوم نیست کجان و خبری بهت نمیدن، برو خونه و یه کار سرگرم کننده انجام بده. اگه کسی باهات بیرون نمیاد، بهشون فکر نکن و تنهایی با خودت خوشبگذرون و کارایی که خوشحالت می‌کنن رو انجام بده. خودتو دوست داشته باش و به نور درونت احترام بذار. همیشه اول برای خودت زندگی کن و بعد دیگران.

تتو بزنید، تتو خیلی موندگار تر از آدمای این دوره زمونست.

به من دروغ نگید، من میفهمم فقط حوصله ندارم واکنش نشون بدم.

تو آخرین آدمی هستی که بهش اعتماد میکنم، اگه بری کارم با عشق تمومه.

حسم دروغ نگفت خودم نمیخواستم باور کنم.

و اما اگر مرگم فرا رسید و یکدیگر را ندیدیم؛ بدان من تورا بسیار آرزو کردم.

نمی‌دونم عزیزم، فکر می‌کنم یه بخشی از وجودم همیشه بابتش ناراحت بمونه.

نمی‌دونم می‌تونم منظورم رو برسونم یا نه، ولی من اصلا حد وسط ندارم یا یکی رو انقد دوست دارم که رو کوچک‌ترین کارش حساسم یا اصلا زنده‌مرده طرف برام اهمیتی نداره .