ar
Feedback
شیمینی.

شیمینی.

الذهاب إلى القناة على Telegram

بچه که بودم به سیب زمینی میگفتم:> چنلِ دیلیِ لوجان.🧚🏼‍♀️ ناشناس📬: t.me/BluChtBot?start=60afa001bedba88885 تبلیغات🌟: https://t.me/shiminiads

إظهار المزيد
5 060
المشتركون
+1224 ساعات
+157 أيام
+1930 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from ‘carnelian’
photo content
+1

Isam And Onedam - Range Mesi UpMusics.mp37.41 MB

Repost from .Home.
The art of being together.
+8
The art of being together.

گوشیم بیاد دستم بیشترم میفرستم!🫠 فعلا به‌جای چنل خودم بیشتر تو چنل بچه هام انگار🥹😂

‎ راست میگه آقا میشه همین الان لطفا ۴ تا عکس بفرستی عشقم سلام راستی بوس

عاسختون هستم ماچ🤭🩷⭐️🌟

ای کاش میشد دونه دونه جواب بدم پیاماتونو ولی نتم یاری نمیکنه🫠 مرسی اینقدر حس خوب بهم میدین🥺 زود میام کلی آپدیت جدید میدمممم😭🥹🫂💋

‎ سلاااام.لوجان قشنگم این وقتا که چیزی نذاشتی هزاربار رفتم پیامای بالا عکسا و خاطرات قشنگت رو مرور کردم آخ که چقد چنلت به دل میشینه❤️😭بازم رندوم بذار ار روزهایی که گذشت و نت نبود بگو چیکارا کردی تو این دوران و بازم بذار که خیلی دلتنگ عکساتممم😍چقدر خودت خوشگل و بانمکییییی خیلی دوست دارم کاش دوستی مث تو داشتم✨

رو ریپیت!

Mohammadreza Eshaqi - Bahar.mp31.72 MB

photo content
+1

عزیزدلممم🥺🩷🫂✨

وااااایییی عاشقتونم زیاااااادددد🥹 جواباتونو تک به تک میدم بچه ها، میبوسمتون زیاد🫂🫶🏼

‎ مراقب خودت و قشنگیات باش آبجی بزرگه😭💘

‎ اومدنن توووو قشنگگگ ترینننننن انرژی بودیی که میشدد امروز از یه نفر بگیرمم😭😭😭😭😭🩷🩷🩷🩷🩷🩷

‎ قربونت بشمممم خداروشکر اومدیییی🥹💋

زوده زود میام🥹🫂🩷

If you know you know 😂🚔🤝🏼

سیسیا‌ داداشا دیگه توضیح نمی‌دونم بدم..

‎ سلام قشنگمممم خوبییییی؟ کجا بودی چیشده بود گوشیت؟؟ https://t.me/shiminishimini/23168